• Halloo,

    Ik ben bezig met het schrijven van een nieuw verhaal. En nu heb ik hier nog een cover voor nodig..
    Nu weet ik dat er heel veel mensen op Quizlet zijn, die ontzettend goed zijn in het maken van covers.
    Helaas kom ik nooit meer zo'n topic tegen waarin ze aanbieden om er een te maken, en omdat ik niemand er lastig mee wil vallen..
    Wil ik ook best zelf een cover maken.

    Maar hoe maken jullie zo'n cover? Met welk programma bijvoorbeeld?

    Als er stiekem toch iemand is die een beetje tijd over heeft en het leuk vind om een cover voor mij te maken, dat mag natuurlijk ook.
    Dan wil ik best reclame voor je maken, in mijn verhaal! (:

    Mijn nieuwe verhaal is mijn megafanfiction, die ik een tijd geleden aankondigde.. Het gaat over 2 vriendinnen, waarvan er 1 altijd verhalen en fanfictions schrijft. Op een dag komen ze beide in een totaal andere wereld terecht, beide alleen. De een heeft het boekje, de ander een pen. Ze weten niet hoe ze er komen, waar ze zijn.. Enkel wie ze zijn en dat ze de ander kwijt zijn. Ze komen erachter dat ze elkaar moeten vinden, om weer terug naar de "echte wereld" te gaan..
    Fanfiction over; Vampire Diaries, Twilight, Pirates of the Caribbean, Lord of the Rings, Game of Thrones en bbc Sherlock. x] - Just for fun.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Aah, hier moet je best wel creatief voor zijn. Ik ga iets proberen, hoewel ik echt geen reclame hoef. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Aah, hier moet je best wel creatief voor zijn. Ik ga iets proberen, hoewel ik echt geen reclame hoef. (:


    Dankjewel!
    Ik ben best goed in foto's bewerken, ik fotoshop ook vaak of plaats bijv. meerdere foto's op een, waardoor het echt lijkt dat mijn hond (voorbeeld), vaker op de foto staat. of bij op de foto staat, snap je?

    Maar ik vind dat heel veel mensen het zo mooi kunnen en zo vaag. En mysterieus maken.. ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Ik ben best goed in foto's bewerken, ik fotoshop ook vaak of plaats bijv. meerdere foto's op een, waardoor het echt lijkt dat mijn hond (voorbeeld), vaker op de foto staat. of bij op de foto staat, snap je?

    Maar ik vind dat heel veel mensen het zo mooi kunnen en zo vaag. En mysterieus maken.. ;o

    Aah, je wilt een mysterieus effect? Of heb je graag iets ... macabers? (:
    Ik ben iets aan het proberen, maar heb een probleem met de scherpte van een foto. Ik denk wel dat het straks klaar al zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Aah, je wilt een mysterieus effect? Of heb je graag iets ... macabers? (:
    Ik ben iets aan het proberen, maar heb een probleem met de scherpte van een foto. Ik denk wel dat het straks klaar al zijn.


    Het maakt niet uit :]. Wat jij mooier vind staan.. Ben echt benieuwd. ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    En? :X


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Je moet geduld hebben, 50 foto's ineen blenden is een serieus karweitje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Je moet geduld hebben, 50 foto's ineen blenden is een serieus karweitje.


    Ehh.. Ik hoef ook geen vijftig foto's in mijn plaatje.. Ik wil geen gaos xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Of je maakt het jezelf gewoon makkelijk door alleen de logo's erbij te doen, haha. Maar ik snap dat je echt die fandoms erbij wilt.

    Onzin inzending maar ik verveelde me.


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    Of je maakt het jezelf gewoon makkelijk door alleen de logo's erbij te doen, haha. Maar ik snap dat je echt die fandoms erbij wilt.

    Onzin inzending maar ik verveelde me.


    Nou.. Ik vind je plaatje nog helemaal zo verkeerd niet, eerlijk gezegd! ;d

    Ik hoef niet alle.. films en series erin verwerkt te hebben!
    Als het bijv. een oude pen, of boek is.. Met een mysterieuze omgeving en miss 1 van de mensen (bijv. vampire diaries of twilight), of 2 meiden erin verwerkt ben ik ook al gelukkig! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Ehh.. Ik hoef ook geen vijftig foto's in mijn plaatje.. Ik wil geen gaos xd.


    Dat was dan ook lichtelijk overdreven bedoeld, van die 50 foto's, ik bedoelde gewoon dat het er veel waren ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Dat was dan ook lichtelijk overdreven bedoeld, van die 50 foto's, ik bedoelde gewoon dat het er veel waren ^^


    Hah. Okee (:. Ik dacht dat er iemand een cover had gemaakt, dus ik snel snel snel kijken.. Ma toen was jij het, die reageerde.
    Oh dat klinkt lullig, zo bedoel ik het niet x] Maar het was een lichte teleurstelling, haha.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Hah. Okee (:. Ik dacht dat er iemand een cover had gemaakt, dus ik snel snel snel kijken.. Ma toen was jij het, die reageerde.
    Oh dat klinkt lullig, zo bedoel ik het niet x] Maar het was een lichte teleurstelling, haha.


    Neen, sorry. Ik faal echt in covers maken ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stapper schreef:
    En? :X


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.