• De examens zijn nu over, en nu wachten we op de uitslag!

    Wie zijn er vandaag van de VMBO'ers geslaagd?*O*
    Morgen nog Havo/Vwo! Spanneeeeeeend

    Iedereen die geslaagd is: GEFELICITEERD! En voor de mensen die gezakt zijn of herkansing moeten, heel veel succes!

    Nu ga ik in spanning zitten afwachten!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GEFELICITEERD IEDEREEN DIE GESLAAGD IS! ~yay for me!
    Sterke voor degene die gezakt zijn..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb gewoon een f***ing 9,5 voor Engels! Me so happy! (nerd)(yeah)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    omg geslaagd!!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Oei, ik heb mijn herkansing dinsdag. Ik ben nu echt hard aan het leren, maar ik krijg het gewoon niet in mijn kop gestampt. Het boek heeft 271 blz ! Hebben jullie misschien tips om het goed te onthouden enz ?

    kussie


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hahaha, mijn broer is echt zó hard met de hakken over de sloot geslaagd.
    Duits en Engels 5,5
    Wiskunde 5,1
    en de rest tussen de 5,7 en 6,7. Wat een held:Y)
    Hij is toch al toegelaten op zijn studie.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Saigon schreef:
    Oei, ik heb mijn herkansing dinsdag. Ik ben nu echt hard aan het leren, maar ik krijg het gewoon niet in mijn kop gestampt. Het boek heeft 271 blz ! Hebben jullie misschien tips om het goed te onthouden enz ?

    kussie


    check de sylabus op internet (: en samenvatten helpt en woordwebben maken ook!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik moet een 4,8 halen voor Nl om te slagen.. Moet te doen zijn toch?:O


    It's never gonna happen, Guys.

    Geen onvoldoendes, maar ik ga wel bio herkansen zodat ik beter zit met de loting (like, ipv 20% kans 25% >< ) En omdat ik het niet vind kunnen dat ik daarvoor een 6 sta :'D
    Zo blij met een 6 voor wiskunde :D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:58 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Had me cijferlijst vandaag opgehaald. 8, 8, 8, 7 en nog 7. En er stond ergens dat ik voor alles gemiddeld een 7,1 stond. Stonden echt allemaal rijen met cijfers. Maar goed, ben blij dat alles tenminste voldoende was, me laagste cijfer was een 6,2. Like a boss. En in mijn klas waren er 4 mensen gezakt en in de andere klassen nog veel meer.

    Ik ben met een 5 geslaagd (economie) de rest alleen maar 6en en 7s! YES! Bij ons vroegen ze ook nog wie er ging herkansen, maar wij zaten op een school waar het echt aan t falen was. Als er dit jaar weer onder de 70% zou slagen zouden ze de havo afdeling moeten sluiten, maar er is 90% geslaagd dus hun ook gelukkig. Maar goed, dan ga ik echt niet herkansen. Ik ben allang blij dat ik geslaagd ben en van die school af ben!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:13 ]

    Ik ben geslaagd, maar volgende week dinsdag toch eventjes mijn Nederlands herkansen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    IK BEN GESLAAAGD!!
    Maar ik denk wel dat ik engels ga halen. Ik stond een 8.4 en door het CE nu een 7.8 ofzo. Ik ga proberen om een 8.6 te halen zodat ik toch nog een 9 sta. Dat wil ik echt graag. Dan ben ik eindelijk eens een keer ergens écht goed in.


    Winter is coming.

    Yeah GESLAAGD <3
    Zo dom he, ik had 43 punten voor Ned, had dus eigenlijk een 8,8 maar had iets te veel woorden. -16 punten dus heb nu nog maar een 6.0:X
    Dus dat wordt herkansing Ned (A)


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    TwilightGek schreef:
    Yeah GESLAAGD <3
    Zo dom he, ik had 43 punten voor Ned, had dus eigenlijk een 8,8 maar had iets te veel woorden. -16 punten dus heb nu nog maar een 6.0:X
    Dus dat wordt herkansing Ned (A)
    IETS te veel? Hahaha. Naja ik had de helft van jouw oorspronkelijk, een 4.4, dus ik mag niets aanmerken hihihi.


    Life is hard and then we die

    Geslaaagd. Met 2 keer 6, 3 keer 7, 3 keer 8 en 1 keer 9! (:
    Op mn CE geschiedenis een 8.2, lol? ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.