• Heey,
    Ik heb sinds kort eindelijk een hobby gevonden, haha. Ik maak nu best vaak zelf sieraden, mwihi niet dat ik kralen rijg ofzeuww :3. En aangezien ik nu niet zo'n inspiratie heb dacht ik, why not share it?
    Dus hier komen wat foto's van mijn favo zelfgemaakte sieraden (:. Als wilt weten hoe je iets maakt, gewoon vragen ik bijt niet. Ik verveel me en vind het leuk om te doen, ghehe.
    (Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's!)

    1.

    (sorryy deze kwaliteit is heel slecht!)
    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.


    10.

    (Is nep!! Je kan hem trouwens ook aan je oor doen, heb ik net geprobeerd.)

    Ik heb ook al 2 gaatjes geboord in een mini (jeweetwelll, van de ah) van Nutella voor aan een ketting (:.
    Ik gebruik trouwens altijd de 2 zelfde kettingen maar dan kan ik er iets af halen en iets anders er aan hangen ^^.

    Dus als je wilt weten hoe je iets maakt, vraag het me, en dan leg ik het uit met foto's er bij (:.

    Dit wilde ik even met jullie delen, hihi!
    Xx'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Omg, die zijn echt awesome ;o als ik ze in de winkel zou vinden, zou ik ze echt kopen, heel mooi !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neenie schreef:
    't Is niet mijn smaak, maar ik vind de voorlaatste wel heel mooi! (: Je hebt trouwens mooi behangpapier, haha.

    Jup, da's Nena.
    Uh. Ik vind het ook moi. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Okee nu wil ik serieus weten hoe je de eerste en de laatste gemaakt hebt! :9~


    Inspiration can hit you any time

    me likes! ^^ 'Maar ik draag zelf nooit sieraden. Ik heb alleen een ketting om, maar die heb ik echt altijd om.

    Legoblokje!!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Die cupcake is zoow stoer <3
    Xx


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Echt stoeerr! hoe heb je de laatste gemaakt?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Leuk! Ik maak armbanden en friendship bracelets als ik me verveel haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oehw, die cupcake is cute :3


    Kiwi

    ze zijn echt superleuk!

    hoe heb je die ring met dat lego blokje gemaakt? ME LIKES.

    Ik zou het zo kopen als het bij de claires zou liggen ofzo haha.


    It's like I'm finally awake - One Direction.