• je op je praktische examen even probeert met al je theoretische kennis uit te pakken, en erin slaagt om op het einde de duim vol overtuiging te benoemen als grote teen. Ik herhaal, als grote teen. Hoe zelfs. Resultaat, een enorm slecht gezinde examinator die vermoedelijk aan het overwegen was me terug naar de kleuterschool te sturen, en stress^10 voor de rest van het examen, yes.

    Vertel me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die soms zo faliekant de mist in gaat, haha


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Hahahahaha je bent niet de enige.

    Ik was laatst aan het werk en een vrouw wilde voor haar kleinzoon een broodje pasta bestellen.
    En ik dacht: WIE DOET ER NU SPAGHETTI OF MACARONI OFZO OP BROOD? Dus ik vol overtuiging zeggen: "Nee mevrouw, we verkopen geen broodjes pasta. Ik zou ook niet weten wie er pasta op zijn brood doet."
    En die vrouw keek me echt aan alsof ik van een andere planeet kwam.
    Ze bedoelde chocoladepasta.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha nee hoor, ik heb ook zo vaak zulke blunders gemaakt

    Vandaag noemde een vriendin van mij je wimpers nog ‘ooghaar’


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    En ik had een keer op ene topografie-toets op de basisschool 3 keer dezelfde plaats opgeschreven zonder het door te hebben


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Derks schreef:
    Hahahahaha je bent niet de enige.

    Ik was laatst aan het werk en een vrouw wilde voor haar kleinzoon een broodje pasta bestellen.
    En ik dacht: WIE DOET ER NU SPAGHETTI OF MACARONI OFZO OP BROOD? Dus ik vol overtuiging zeggen: "Nee mevrouw, we verkopen geen broodjes pasta. Ik zou ook niet weten wie er pasta op zijn brood doet."
    En die vrouw keek me echt aan alsof ik van een andere planeet kwam.
    Ze bedoelde chocoladepasta.

    Omg 😂😂😂


    And then we'll see it.

    Derks schreef:
    Hahahahaha je bent niet de enige.

    Ik was laatst aan het werk en een vrouw wilde voor haar kleinzoon een broodje pasta bestellen.
    En ik dacht: WIE DOET ER NU SPAGHETTI OF MACARONI OFZO OP BROOD? Dus ik vol overtuiging zeggen: "Nee mevrouw, we verkopen geen broodjes pasta. Ik zou ook niet weten wie er pasta op zijn brood doet."
    En die vrouw keek me echt aan alsof ik van een andere planeet kwam.
    Ze bedoelde chocoladepasta.


    hahahaah you made my day :')

    maar inderdaad iedereen maakt wel eens zoiets mee :p iemand was een tijd geleden bezig eerst over soep en dan over kei harde ijscrème als dat net uit de vriezer komt. Ik vol overtuiging zeggen "ja maar, haal dat dan gewoon de dag ervoor uit, dan is dat niet meer kei hard met ijsbrokjes" totaal niet door hebbend dat het al over ijscrème ging en niet meer over soep :')


    If you want to be strong, learn how to fight alone...

    I feel your pain :'D
    Is je examen verder wel goed gegaan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Dat heb ik nog niet gehad, maar ik heb al wel eens in paniek naar mijn vriend gebeld omdat ik mijn horloge niet meer vond terwijl hij gewoon op mijn pols zat haha


    The soul needs autumn.

    Hahahahaha so familiar. Op mn mondeling bio in het middelbaar was ik ooit het woord voor ribben kwijt. Dus ik heel mn uitleg geven over ademhaling en hoe "dit hier" zoch openzet en weer dicht gaat. Toen m'n leerkracht naar de naam van "dit hier" vroeg kwam er "borstbeenderen" uit. :')
    Ik heb dertig gekregen op dat examen (procent, uiteraard). :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Derks schreef:
    Hahahahaha je bent niet de enige.

    Ik was laatst aan het werk en een vrouw wilde voor haar kleinzoon een broodje pasta bestellen.
    En ik dacht: WIE DOET ER NU SPAGHETTI OF MACARONI OFZO OP BROOD? Dus ik vol overtuiging zeggen: "Nee mevrouw, we verkopen geen broodjes pasta. Ik zou ook niet weten wie er pasta op zijn brood doet."
    En die vrouw keek me echt aan alsof ik van een andere planeet kwam.
    Ze bedoelde chocoladepasta.


    Bij mij precies andersom, wij aten thuis bijna nooit pasta (het deeg). Ik kende het woord dan ook helemaal niet, spaghetti en macaroni wel.

    Ik ging een keertje bij een vriendin logeren en toen zouden we pasta gaan eten, maar ik snapte niet wat ze bedoelde want we gaan toch geen chocoladepasta eten? Dus ik twintig keer vragen wat we gingen eten omdat ik het gewoon niet snapte haha.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    (...)

    Bij mij precies andersom, wij aten thuis bijna nooit pasta (het deeg). Ik kende het woord dan ook helemaal niet, spaghetti en macaroni wel.

    Ik ging een keertje bij een vriendin logeren en toen zouden we pasta gaan eten, maar ik snapte niet wat ze bedoelde want we gaan toch geen chocoladepasta eten? Dus ik twintig keer vragen wat we gingen eten omdat ik het gewoon niet snapte haha.


    Ja, ik ben allergisch voor cacao dus ik eet nooit chocola ofzo dus als iemand pasta zegt, denk ik nooooooit aan 'chocoladepasta'.
    Dus ik snap goed dat als je chocopasta wel kent en niet zo vaak pasta eet, dat je dat dan denkt haha.

    Ik zat het al helemaal in te beelden, hoe iemand fusili ofzoiets kookt en vervolgens op brood gooit. Is toch helemaal niet lekker?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hahahahaha je bent niet de enige.

    Ik was laatst aan het werk en een vrouw wilde voor haar kleinzoon een broodje pasta bestellen.
    En ik dacht: WIE DOET ER NU SPAGHETTI OF MACARONI OFZO OP BROOD? Dus ik vol overtuiging zeggen: "Nee mevrouw, we verkopen geen broodjes pasta. Ik zou ook niet weten wie er pasta op zijn brood doet."
    En die vrouw keek me echt aan alsof ik van een andere planeet kwam.
    Ze bedoelde chocoladepasta.


    Hahahaha, oh neee :'D
    Al moet ik eerlijk bekennen dat chocoladepasta ook niet mijn eerste gedachte zou zijn. :')

    I feel your pain :'D
    Is je examen verder wel goed gegaan?

    Helaas echt geen flauw idee, ik weet dat mijn handelingen overal wel goed zijn gegaan, maar ik vrees dat ik hierna er nog wat onzin heb uitgeflapt haha, dus het hangt er vanaf hoe zwaar de professors eraan tillen :')

    Hahahahaha so familiar. Op mn mondeling bio in het middelbaar was ik ooit het woord voor ribben kwijt. Dus ik heel mn uitleg geven over ademhaling en hoe "dit hier" zoch openzet en weer dicht gaat. Toen m'n leerkracht naar de naam van "dit hier" vroeg kwam er "borstbeenderen" uit. :')
    Ik heb dertig gekregen op dat examen (procent, uiteraard). :')

    Hahaha, ik zou bijna vragen hoe je dat nou kan vergeten, maar dat zou uiteraard hartstikke hypocriet zijn, lol.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    HAHAHAHA HOW EVEN :'D

    Ik heb ooit een klasgenoot een half jaar lang Kai genoemd, terwijl hij toch echt Roy heette. En niemand die er ooit wat van zei, niemand

    Ahhh wauw ik heb wel eens bij overhoring om te oefenen bij Soa gezecht. Sociaal Overdraagbare Aandoening. Ouders gingen helemaal stuk en ik snapte het niet. Ik had zo goed geoefend en had m niet door. Moet t nu nog aa horen en we zijn n jaar of 6 verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Frey_ schreef:
    HAHAHAHA HOW EVEN :'D

    Ik heb ooit een klasgenoot een half jaar lang Kai genoemd, terwijl hij toch echt Roy heette. En niemand die er ooit wat van zei, niemand

    omfg. :')


    ars moriendi

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, ik ben allergisch voor cacao dus ik eet nooit chocola ofzo dus als iemand pasta zegt, denk ik nooooooit aan 'chocoladepasta'.
    Dus ik snap goed dat als je chocopasta wel kent en niet zo vaak pasta eet, dat je dat dan denkt haha.

    Ik zat het al helemaal in te beelden, hoe iemand fusili ofzoiets kookt en vervolgens op brood gooit. Is toch helemaal niet lekker?


    Perhaps I would eat it — doesn't sound to awful haha, wel alleen heel ongezond, koolhydraten + nog meer koolhydraten


    I just caught the wave in your eyes