• f(x) is een van mijn favoriete groepen en ze hebben net een nieuw lied uitgebracht, Electric Shock. Ik luister hun nieuwe mini-album al een paar dagen aan een stuk door en ik kwam er net achter dat Electric Shock dus door Nederlanders is gemaakt! Stiekem vind ik dat best wel vet.

    Nederlandse producers scoren wereldwijde Kpop-hit



    Geweldig nieuws over de Nederlandse topproducers van Future Presidents. De mannen hebben een track geschreven en geproduceerd voor de Koreaanse meidengroep f(x) die momenteel keihard de internationale hitlijsten bestormt. Dit is zeker geen kleinigheid.

    Electric Shock is de grote comeback single van f(x). De clip werd binnen een dag al meer dan een half miljoen keer bekeken op Youtube. De gelijknamige EP staat zelfs bij ons in Nederland in de iTunes charts, en in de VS en Canada op 1 in de electronic iTunes charts. In Japan staat de EP op 2 en de single in diverse charts nu al op 1.

    Wereldwijd popsucces voor onze eigen Future Presidents, daar zijn we heel trots op!
    Update: binnen 30 uur is de clip al meer dan 2 miljoen keer bekeken, en staat wereldwijd op 1 van meest bekeken videoclips. Zelfs 3FM schijnt ‘m inmiddels gedraaid te hebben.

    - bron

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 18:34 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Meade schreef:
    Is er misschien een volledige Engelse demo? Lol.

    Hij is inderdaad eerst in het Engels geschreven en daarna vertaald. Geen idee of er een demo op internet staat. Maar als je een vertaling google-t, weet je ook wat ze zeggen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Hij is inderdaad eerst in het Engels geschreven en daarna vertaald. Geen idee of er een demo op internet staat. Maar als je een vertaling google-t, weet je ook wat ze zeggen.


    Haha, nee, ik bedoel gewoon echt een demo, zoals bijvoorbeeld Andy Love met Time Machine, die vind ik meestal namelijk beter. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Haha, nee, ik bedoel gewoon echt een demo, zoals bijvoorbeeld Andy Love met Time Machine, die vind ik meestal namelijk beter. (:


    Oh, op die manier, sorry ^^; Time Machine had inderdaad een geweldige demo, maar de andere Andy Love demo vond ik echt helemaal niks terwijl het lied door de artiesten zelf great was ._.; Geen idee to be honest.. ik heb gezocht, maar kon niks vinden. Het enige wat ik dus weet is dat het door Future Presidents geproduceerd is..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo