• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -mijn topic-


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk op en kijk Austin aan.
    "Wat denk je zelf?" Vraag ik botter dan bedoeld.
    Oop deze manier werk ik het weg, ik wil niet zitten janken in een hoekje, dat is voor losers.
    Ik haal mijn hand even door mijn haar.
    Ik voel me zo kut nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [mijn tropic]

    Austin
    'sorry kut vraag'mompel ik tegen Danny. Ik befin hard te lachen als ik de opmerking van Gwendolyn hoor. 'zeker weten!'roep ik lachend. 'we zij heel gelukkig samen hea schatje 'grinnik ik. 'kom geef me is een kus'zeg ik grijnzend en mask wat smak geluiden

    Isabella Jennifer Jones

    Ondanks dat ik aan het huilen was schoot ik in de lach.
    'Nee joh. Austin en ik hebben niks. We zijn waarshijnlijk geen eens vrienden. We zijn allemaal uitgenodigd door Alice haar ouders. Jij waarschijnlijk ook, dus kom dan pakken we de bus.
    Ik ga even mijn koffers pakken. Met grote passen loop ik naar Ian, Jayson en Jasmine.
    'Ik ga Gwendolyn helpen met instappen.' met die woorden liep ik weer weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik geef Austin een harde duw als hij zo naar Isabella doet.
    "Doe effe volwassen." Zeg ik met een geërgerde blik en kijk dan naar Isabella.
    Ik zucht en trek mijn benen op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian Silvas

    Ik kijk verbaasd op als Isabella gehaast aan komt lopen. Ergens is het wel aardig dat ze Gwendolyn helpt. Ik sta ook op en verzamel mijn spullen. Mijn shirt prop ik in mijn rugzak. Langzaam slenter ik richting de bus. Nu duimen dat er een airco is. Glimlachend loop ik de bus in. Op naar de camping. Ben benieuwd!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Nou flauw zeg niet eens even meespelen'zeg ik lachend en sta dan op. 'ga je mee?'vraag ik aan Dannyterwijl ik naar de plek loop waar ik mijn koffers had gedumt. Ik pak mijn koffers en loop vast naar de bus toe. 'op naar de camping!'roep ik val voordat ik de bus instap.

    [Ik ga stoppen met rpg, vanmiddag weer denk ik ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik sla mijn arm om Gwendolyn haar schouders heen zodat ik haar makkelijk kan begeleiden. Ik hijs mijn handtas over mijn schouder, druk Gwendolyn haar handtas in haar handen. Pak mijn koffer in mijn hand en kijk naar de koffer van Gwendolyn.
    'Jongens kunnen jullie ons alsjeblieft helpen,' vraag ik aan Austin en Danny. Ik zucht moedeloos en kijk naar mijn ode vrienden die de bus in lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik stap gauw de bus in en kijk even naar Ian. 'jij naast mij!'roep ik naar hem en kijk hem grijnzend aan. Ik keek even in mijn tas naar mijn mobiel die al snel vondt. Heey mam,ben veilig geland nu opweg naar camping! X smste ik gauw naar mijn moeder en stopte dan mijn mobiel weer weg. Ik pakte een pakje kauwgom uit mijn tas waarna ik er een paar in mijn mond stak.

    {oke dus quin98 en ik zijn de enige? Dus Jayson, Ian, Austin en Isabella blijven over? Gaan wij door of stoppen wij ook?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'tuurlijk wat moet ik doen?' vrag ik terwijl ik weer terug loop naar de ingang.Misschien lukte het haar wel niet Gwendolyn te helpen bij het instappen ofzo..

    (geen idee,wat wil jij?)

    Ian Silvas

    'Ja blijkbaar,' grijns ik Jayson toe. Buiten zie ik Isabella stuntelen met alle koffers. Moet iemand haar niet gaan helpen? Zal iemand wel doen. Ik kijk weer naar Jayson en lach.
    'gelukkig hebben ze hier airco!' ik pak mijn rugzak en trek mijn shirt weer aan. Ik had eigenlijk wel honger. Ik pak een croissantje en eet het op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne