• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Wel, toen ik 8 was ben ik ziek geworden. Ik mocht niet meer buiten spelen en heb mezelf toen gitaar en piano geleerd. Ik kan dus geen noten lezen en speel alles op gehoor. Meestal speel ik covers van moderne liedjes, maar ik hou ook wel van klassieke muziek hoor. Zullen we wat spelen?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Ja tuurlijk klinkt goed wat wil je doen..??" vraag ik hem terwijl ik mijn vingers alvast op wat toetsen laat rusten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    'Wat dacht je van Someone like you?' 'Of heb je liever iets klassieks?


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Nee klinkt goed hoor" zeg ik en ik zet mijn vingers tegen de goede toetsen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Samen spelen we het hele liedje uit. 'Wow, we vormen een goed team' glimlach ik.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Ja dat klonk goed" zeg ik lachend en geef hem een high-five "Moeten we echt vaker doen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    "Ja dat klonk goed" zegt Edward lachend en hij geeft me een high-five "Moeten we echt vaker doen"
    "Ja inderdaad,' glimlach ik 'of laten we iets voor de meisjes in elkaar steken, als verrassing' stel ik voor.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Ja inderdaad,' glimlach hij 'of laten we iets voor de meisjes in elkaar steken, als verrassing' stelt hij voor. "Klinkt goed" zeg ik en lach even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik zet de douche uit en begin mezelf af te drogen. Ik fohn mijn haar helemaal droog en borstel het uit. Dan trek ik mijn bh en string aan trek een strak zwart jurkje aan met zwarte pump er.nder en doe tot slot een beetje make-up opn

    Nathan

    'Doen we een cover of maken we zelf een liedje?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    "Laten we proberen om zelf wat te maken, dat maakt het extra bijzonder toch" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Ja dat is waar. We moeten dan ook een naam hebben voor ons he, supermuzikanten die we zijn, hehe. Iets als Nedward of Nathard of Edthan ofzo' zeg ik voor de grap


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    Ik loop de trap af in hoeverre dat lukt op deze hoge pumps. Ik loop naat schuurtje toe waar de jongens blijkbaar nog bezig waren. 'hi guys' zeg ik tegen ze terwijl ik in de deuropening blijf staan.

    Edward

    Ik begin te lachen om de namen die hij zegt "Wat een prachtige namen" zeg ik en knak mijn vingers "Nou laten we maar beginnen als we het op tijd willen afkrijgen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    We willen net beginnen als opeens Hayden binnenkomt.'Hi guys' zegt ze. Edward en ik draaien ons tegelijk om en lachen alsof we niets van plan waren. 'We doen het wel een andere keer' fluister ik in zijn oor.


    Allting handlar om relativitet