• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:39 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Weet ik niet, misschien ook naar het stad?' ik kijk in Sophie's ogen en verdrink er bijna in. Nathan, wordt nu niet verliefd, denk ik in mezelf.


    Allting handlar om relativitet

    Edward

    "Jaja ik kom al" zeg ik en laat me door Hayden mee naar beneden sleuren.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ' HEEY, mensen hier zijn wij, waar waren jullie ik was al naar jullie aan het zoeken' lach ik

    Sophie.


    'Dat kan wel?' glimlach ik. Nathan keek me met een blik aan die ik niet kon plaatsen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Hayden en Edward komen naar beneden en verstoren zo het moment tussen Sophie en ik. 'Wij waren om eten en drinken!' lach ik vrolijk, 'ik ga tiramisu maken, goed?'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:20 ]


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Hayden onderbreekt ons gesprek. 'We waren naar de supermarkt en we gaan vanavond uiteten' glimlach ik


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Klinkt goed" zeg ik en loop naar de tassen "dus wat hebben we te drinken ik heb dorst" zeg ik en ik bekijk de tassen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Ice tea, want meneertje Nathan vindt dat zo lekker'


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Aah leuk gezellig uit eten, ik heb er nu al zin in' en ga op een stoel zitten.

    Edward
    "Is er niks anders" vraag ik dan met een pruillipje maar ik haal dan toch maar de Ice tea uit de zak en loop naar de keuken om wat in te schenken.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Ice tea is dan ook superlekker!' lach ik. 'Maar ik heb nog een verrassing!' ik haal de fles tequila van achter mijn rug en Sophie kijkt verbaasd.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik loop terug naar de andere en ik zie Nathan met een fles tequila staan "Oh gozer beter" zeg ik en lach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Ja, alleen dat.' Verbaasd kijk ik naar Nathan die een fles tequila tevoorschijn haalt. 'Dat. Is. Een. Goed. En. Lekker. Idee' zeg ik zogenaamd in shock.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Ik wist wel dat jullie dat gingen appreciëren!' lach ik breed. 'Doen we ze nu al open? Of vanavond gezellig kampvuurtje op het strand met drank en gitaar?'


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'Nou jullie gaan maar lekker aan de tequila ik neem lekker water, ik drink geen alcohol is niet goed voor mijn gezondheid' zeg ik met een glimlach naar de rest.