• We hadden het dinsdag met aardrijkskunde over China, dus we gingen allemaal filmpjes bekijken. We keken op Schooltv Beeldbank en er waren heel interessante filmpjes, o.a. ook een over hoe Chinezen eten [doelgroep: groep 1 + 2 O.o] en daar aten ze dus, logisch, met stokjes. De vraag van de lerares achteraf: ''Wie kan er met stokjes eten?'' en niemand in de klas kon het. Dus ik besloot het maar 's te proberen, ik dacht dat het heel moeilijk was, maar het is hele simpel. Dus nu eet ik rijst met stokjes en het is doodsimpel, geleerd in 'n minuutje. :'D

    But, meer mensen die vandaag het licht zagen met dingen die ooit als een zwart bos leken? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ME likey met stokjes te eten (wel alleen noodels)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Smalth schreef:
    Wow, ik vindt dat echt moeilijk!


    26 - 02 - '16

    Ik kan dat ook (: maar ik wil nog een keer naar Japan, dus dat is dan wel handig :p


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Elric schreef:
    Ik kan dat ook (: maar ik wil nog een keer naar Japan, dus dat is dan wel handig :p


    In China is het net zo handig lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik kan ook met stokjes eten. gaat wel wat langzamer maar het is veel gezonder je gaat niet proppen dus je eet minder tewijl je wel genoeg hebt gehat.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Forks schreef:
    (...)

    In China is het net zo handig lol.

    Ze eten daar allemaal met stokjes. Dus ja :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Elric schreef:
    Ik kan dat ook redelijk (: maar ik wil nog een keer naar Japan, dus dat is dan wel handig :p

    Ik was ooit eens met een Chinees/Nederlandse vriendin van me gaan eten in een Chinees restaurant. Ik zat daar toen met haar en haar familie die allemaal geweldig goed met stokjes konden eten, en ik tjah.. Geef mij maar gewoon bestek. :Y)

    Omg, me ma deed dat vroeger ook af en toe. Vond het altijd debiel, we moesten altijd vet lang op haar wachten. x] Toen we een keer in zo'n restaurant waren ging ik het ook maar proberen, en no ik kon het niet. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kan het redelijk.

    Ik leerde het toen ik een jaar of zeven was, in de Filippijnen. Als ik cup noodles eet, eet ik het altijd met stokjes :].


    No growth of the heart is ever a waste