• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Stoppable schreef:
    (...)
    Weet ik, maar dit was echt té obvious voor mij.
    Lekker in een hoekje spelen en dan ervoor zorgen dat het een hoekschop wordt en dan weer in een hoekje spelen, etc.
    Zielig gewoon. :W


    Ja, klopt
    En die Duitsers hebben ook nog eens allemaal last van de vallende ziekte :Y)

    Echt flink balen dit. Fuck this shit.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jakhals schreef:
    (...)

    Ja, klopt
    En die Duitsers hebben ook nog eens allemaal last van de vallende ziekte :Y)

    Aanstelleritus heerste ook flink vanavond..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aanstelleritus heerste ook flink vanavond..


    Ja dat ook

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aanstelleritus heerste ook flink vanavond..

    True ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat een ongelofelijk slecht gespeelde wedstrijd, niet normaal. Wat lieten wíj veel dingen vallen en wat speelde Afellay, Huntelaar en Willems slecht, echt waar is Boulahrouz wanneer je hem nodig hebt? Nederland moet echt betere verdediging gaan aanschaffen, want alleen met een paar ego's van een aanvallers redden we het niet meer. Maar goed, ik ben weer voor Spanje, en hoop van harte dat Portugal en Duitsland doorgaan naar de volgende ronde.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Wat een ongelofelijk slecht gespeelde wedstrijd, niet normaal. Wat lieten wíj veel dingen vallen en wat speelde Afellay, Huntelaar en Willems slecht, echt waar is Boulahrouz wanneer je hem nodig hebt? Nederland moet echt betere verdediging gaan aanschaffen, want alleen met een paar ego's van een aanvallers redden we het niet meer. Maar goed, ik ben weer voor Spanje, en hoop van harte dat Portugal en Duitsland doorgaan naar de volgende ronde.

    Of de Denen, dat zou nog eens een stunt zijn :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Of de Denen, dat zou nog eens een stunt zijn :3


    Worden ze weer kampioen net als in 1992 toen Joegoslavië gedikwalificeerd was en de Denen werden opgeroepen die al op het strand lagen XD

    Stoppable schreef:
    (...)
    Weet ik, maar dit was echt té obvious voor mij.
    Lekker in een hoekje spelen en dan ervoor zorgen dat het een hoekschop wordt en dan weer in een hoekje spelen, etc.
    Zielig gewoon. :W


    Oh, krijgen we dat gedoe weer van "Nederland speelde mooier! Eigenlijk hadden we moeten winnen maar het gras/tegenstanders/bal/wind/penguins werkten niet mee!"

    MAar goed, het word binnenkort weer rustig hoor ik? :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Clint schreef:
    (...)
    Of de Denen, dat zou nog eens een stunt zijn :3


    Alleen voor Simon Kjær en Nicklas Bendtner dan. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Wat een ongelofelijk slecht gespeelde wedstrijd, niet normaal. Wat lieten wíj veel dingen vallen en wat speelde Afellay, Huntelaar en Willems slecht, echt waar is Boulahrouz wanneer je hem nodig hebt? Nederland moet echt betere verdediging gaan aanschaffen, want alleen met een paar ego's van een aanvallers redden we het niet meer. Maar goed, ik ben weer voor Spanje, en hoop van harte dat Portugal en Duitsland doorgaan naar de volgende ronde.


    I second this. Ze verdienen het ook gewoon niet, want ze waren echt slecht. Heel sloom, op een gegeven moment stonden ze gewoon te kijken van 'Oh, hij heeft de bal!' - staat stil -

    --'


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tigger schreef:
    (...)

    Oh, krijgen we dat gedoe weer van "Nederland speelde mooier! Eigenlijk hadden we moeten winnen maar het gras/tegenstanders/bal/wind/penguins werkten niet mee!"

    MAar goed, het word binnenkort weer rustig hoor ik? :Y)

    Als je niet hebt gekeken, moet je ook niet praten. Dat zeggen we helemaal niet.


    ars moriendi

    Lancelot schreef:
    (...)

    I second this. Ze verdienen het ook gewoon niet, want ze waren echt slecht. Heel sloom, op een gegeven moment stonden ze gewoon te kijken van 'Oh, hij heeft de bal!' - staat stil -

    --'


    Speel zoals de Russen: 'Mijn bal'

    Als Nederland er straks uit ligt, support ik Duitsland. Topvoetbal en zo'n beetje heel Bayern München, mijn clubbie, speelt daarbij. Ik draag mijn hart toe aan het Nederlands Elftal, maar ze hebben verdient verloren, al had ik dat met heel mijn ziel en zaligheid anders gezien.


    ars moriendi

    Tigger schreef:
    (...)

    Oh, krijgen we dat gedoe weer van "Nederland speelde mooier! Eigenlijk hadden we moeten winnen maar het gras/tegenstanders/bal/wind/penguins werkten niet mee!"

    MAar goed, het word binnenkort weer rustig hoor ik? :Y)

    Tegen de Denen speelden we wel mooier, met veel meer kansen en zo, maar natuurlijk was er weer niemand die hem erin schoot en de verdediging is zo lek als een mandje.
    Maar dit was echt een baggerwedstrijd, serieus, en zelfs de penguins werkten mee. Pas op het einde werd het iets spannender.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.