• Heey mensen,

    Heeft er iemand een idee voor een story?
    Ik wil niet dat het fanfiction wordt. Ik vind het niet leuk om over bekende personen te lezen. Dus heeft iemand een idee voor een story dat ze leuk zouden vinden om te lezen?

    Xxx


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    over monsters.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb meer dan genoeg ideeën, maar die gebruik ik zelf.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb meer dan genoeg ideeën, maar die gebruik ik zelf.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Iemand anders vragen om een story voor je te bedenken is niet heel slim, denk ik. Een verhaal is beter te schrijven als je het helemaal zelf bedacht hebt. Dan is het echt je eigen idee, en dus ook je eigen verhaal.


    The universal language of art.

    MAHONECREW schreef:
    Iemand anders vragen om een story voor je te bedenken is niet heel slim, denk ik. Een verhaal is beter te schrijven als je het helemaal zelf bedacht hebt. Dan is het echt je eigen idee, en dus ook je eigen verhaal.


    Dat.

    Je username is leuk btw. doki doki


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    MAHONECREW schreef:
    Iemand anders vragen om een story voor je te bedenken is niet heel slim, denk ik. Een verhaal is beter te schrijven als je het helemaal zelf bedacht hebt. Dan is het echt je eigen idee, en dus ook je eigen verhaal.


    Je hebt een punt, maar zo kom ik er ook achter wat mensen wel en niet leuk vinden om te lezen. (:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Je hebt een punt, maar zo kom ik er ook achter wat mensen wel en niet leuk vinden om te lezen. (:


    Dat hangt er vanaf.
    Wil je in de top staan en door veel mensen gelezen worden? Schrijf dan 1D. Wil je origineel zijn? Onbekende personen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha daar heb je gelijk in. :P Thnx, want dan ben ik toch liever origineel, aangezien ik 1D / TH haat. <3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.