• Dit is het vorige topic.


    Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië - Polen
    Griekenland - Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal - Nederland
    Denemarken - Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne - Frankrijk
    Zweden - Engeland

    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk


    Volgende wedstrijd Oranje:
    Zondag 17 juni, 20:45 tegen Portugal.


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 17:46 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Pff ik was met je meegegaan! Had ik gelijk Willems van dat veld gesleurd en op de bank geduwd.

    Zoals mijn vader al zei tijdens het eten:
    'Van Marwijk is coach en hij heeft 16 miljoen assistent-coaches.' :')

    En ik vond het zo stom dat Kuyt er zo laat in ging. Voor mij blijft hij nog steeds een favo speler.


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Zoals mijn vader al zei tijdens het eten:
    'Van Marwijk is coach en hij heeft 16 miljoen assistent-coaches.' :')

    En ik vond het zo stom dat Kuyt er zo laat in ging. Voor mij blijft hij nog steeds een favo speler.

    Yep, same here! En Klaas-Jan had het allermeeste vuur, die had er van mij al meteen ingemogen. Die jongen wilde het zo graag laten zien en stond ook als een van de weinigen elke keer goed. Hij kreeg de kans niet though.


    ars moriendi

    En hoe willen ze in godsnaam winnen van Portugal met deze grafstemming in die ploeg? Ze zeggen wel dat ze er vertrouwen in blijven houden, maar ik geloof er niks van als ik ze zo zie.. ):


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    En hoe willen ze in godsnaam winnen van Portugal met deze grafstemming in die ploeg? Ze zeggen wel dat ze er vertrouwen in blijven houden, maar ik geloof er niks van als ik ze zo zie.. ):


    Aan het einde van de wedstrijd gingen ze ook met van Bommel praten, lag het nou aan mij, of stond hij op het punt om te huilen? Hij leek er echt moeite mee te hebben, in ieder geval.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Aan het einde van de wedstrijd gingen ze ook met van Bommel praten, lag het nou aan mij, of stond hij op het punt om te huilen? Hij leek er echt moeite mee te hebben, in ieder geval.

    Ja, dat viel mij ook al op. Volgensmij stond hij op het punt in tranen uit te barsten. Waar is hij, dan geef ik hem even een hele dikke knuffel.
    En zag je Klaas-Jan Huntelaar? Die had al helemaal zoiets van: spullen pakken en naar huis.


    ars moriendi

    Meade schreef:
    (...)

    Aan het einde van de wedstrijd gingen ze ook met van Bommel praten, lag het nou aan mij, of stond hij op het punt om te huilen? Hij leek er echt moeite mee te hebben, in ieder geval.


    Aaw, en uithuilen bij zijn oude ploeggenoot Schweini

    Meade schreef:
    (...)

    Aan het einde van de wedstrijd gingen ze ook met van Bommel praten, lag het nou aan mij, of stond hij op het punt om te huilen? Hij leek er echt moeite mee te hebben, in ieder geval.

    Volgens mij kreeg ie ook al door dat ze niet echt geweldig bezig waren. Ik moest trouwens wel lachen toen Van Marwijk 'even' aangaf dat ze nog maar zoveel (ik weet niet meer hoeveel het was) minuten hadden. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, dat viel mij ook al op. Volgensmij stond hij op het punt in tranen uit te barsten. Waar is hij, dan geef ik hem even een hele dikke knuffel.
    En zag je Klaas-Jan Huntelaar? Die had al helemaal zoiets van: spullen pakken en naar huis.


    Jap, ik zag het, echt, ik had ergens zo'n medelijden met ze, maar aan de andere kant dacht ik dan ook echt weer, jullie hadden beter gekund. Dat lieten ze namelijk maar al te goed zien na het doelpunt van van Persie.
    Maar ja, ik denk dat van Bommel zich ook wel realiseert dat dit waarschijnlijk zijn laatste 'grote' toernooi is en ze er niet veel van gebakken hebben en de kans dat ze doorgaan zeer klein is. Zou ik ook behoorlijk kut vinden als ik hem was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neeee, OMG! Ik heb gewoon de helft van het vorige topic gemist :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Neeee, OMG! Ik heb gewoon de helft van het vorige topic gemist :'D.

    Ik ook! x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze moeten gewoon gelijk Huntelaar samen met van Persie erin zetten. Dan heb je al veel betere kansen. En Kuyt doet Bertie altijd te laat erin, hoe kan die jongen dan in de wedstrijd komen, als je er net 8 minuten instaat (cat)

    Aangenaam, ik ben octopus paul. Ik heb de laatste 6 wedstrijden goed voorspelt, en wie er zou winnen, en de hoeveelheid punten. En of ik dat voor gister zo leuk vond ):


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Voor alle depressiefe Nederlanders:
    Als Duitsland wint van Denemarken en Nederland van Portugal wint met minstens vier punten verschil, waarvan 4 - 0 het gunstigste is, gaan ze gewoon door hoor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik weet het :Y) Ik heb ook nog wel vertrouwen in onze voetballers :3 alleen als heel Nederland dat zou doen, is dat ook leuker voor Oranje (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dan moeten ze eerst maar eens gaan voetballen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Voor alle depressiefe Nederlanders:
    Als Duitsland wint van Denemarken en Nederland van Portugal wint met minstens vier punten verschil, waarvan 4 - 0 het gunstigste is, gaan ze gewoon door hoor :')


    Loooooooooooooooooooooooooooooooooooool


    quidquid excusatio prandium pro