• weet niet of die goed staat hier

    Hello <3
    Ik wil graag ontslag nemen bij de c1000, omdat ik het simpelweg gewoon niet meer leuk vind. Ik ga al weken met tegenzin naar het werk, kijk elke minuut op de klok of de tijd niet al om is. Soms meld ik me gewoon ziek, het is niet meer te doen. Ik wil dus ontslag nemen, maar ik moet zaterdag voor het laatst werken en dan heb ik twee weken vrij. Omdat ik op vakantie ga, ik had dus in gedachten om zaterdag mijn ontslag toe te dienen. Maar ze zullen geheid vragen naar een reden, maar die heb ik dus niet echt. En hoelang zou ik dan nog door moeten werken ?

    alvast bedankt voor het lezen en eventuele hulp (:

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zeg gewoon dat het toch niet iets voor jou is? Gewoon zeggen dat je het niet zo leuk meer vindt, dat kan best hoor! En hoe lang je dan nog moet werken, weet ik eigenlijk niet.. Kun je niet per direct ontslag nemen of zo? -heb nog nooit ontslag genomen-

    Je kunt toch gewoon zeggen 'Ik vind het niet leuk werken hier.' of 'Ik vind de werksfeer niet leuk.'
    Dat is toch een reden?

    Hoelang je door zou moeten werken, zou ik niet weten ;x

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 12:09 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Aangezien je duidelijk niet echt gelukkige bent met je baan zou ik het toch gewoon doen.
    Geef als reden dat het niet was wat je er je bij voorgesteld had. Of dat je iets nieuws wilt, ofzo. Dat het gewoon echt niks voor jou is.
    Veel succes alvast!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Zeg gewoon: ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Werkt altijd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cooper schreef:
    Je kunt toch gewoon zeggen 'Ik vind het niet leuk werken hier.' of 'Ik vind de werksfeer niet leuk.'
    Dat is toch een reden?

    Hoelang je door zou moeten werken, zou ik niet weten ;x


    Dit. Hoewel het doorwerken aan je contract ligt waarschijnlijk? Dat hoort daar toch in te staan? Het is al zo lang geleden dat ik dit geleerd heb...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    delightful schreef:
    Aangezien je duidelijk niet echt gelukkige bent met je baan zou ik het toch gewoon doen.
    Geef als reden dat het niet was wat je er je bij voorgesteld had. Of dat je iets nieuws wilt, ofzo. Dat het gewoon echt niks voor jou is.
    Veel succes alvast!

    Oh, en meestal heb je een maand opzeg termijn, dus een maand langer doorwerken. maar als je het deze zaterdag doet heb je twee weken vakantie en vaak plannen ze je al niet meer in (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is het niet fijner om eerst een andere baan te zoeken, daar aangenomen te zijn en dan ontslag indienen?
    Of dat je dus zegt dat je ontslag neemt, maar wacht op een andere baan?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    MESSIBI schreef:
    Is het niet fijner om eerst een andere baan te zoeken, daar aangenomen te zijn en dan ontslag indienen?
    Of dat je dus zegt dat je ontslag neemt, maar wacht op een andere baan?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zeg gewoon persoonlijke problemen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Zeg gewoon persoonlijke problemen.


    26 - 02 - '16

    Athalie schreef:
    Zeg gewoon: ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Werkt altijd.


    Bad decisions make good stories.

    Ik werk zelf ook in de C1000.
    Je moet de weken afmaken waarin je baas je heeft geroosterd.
    Dan heeft hij/zij genoeg tijd om vervanging te zoeken.
    Over die reden: zeg dat je het gewoon niet meer leuk vind, en dat het toch niks voor jou is.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Athalie schreef:
    Zeg gewoon: ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Werkt altijd.

    + We hebben de zelfde profiel foto?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Athalie schreef:
    Zeg gewoon: ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging. Werkt altijd.


    Justice for all in the world.