• Uitgegeven: 14 juni 2012 09:50
    Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger
    AMSTERDAM - Een 12-jarig meisje uit Breda is eind 2010 zwanger gemaakt door haar 14-jarige broer. Het meisje heeft abortus laten plegen.

    De jongen kampt met ernstige seksuele gedragsproblemen en heeft diverse andere zedendelicten op zijn naam staan.

    Na het zwanger maken van zijn zusje, dwong hij onder meer een minderjarig meisje naakt te poseren en seksuele handelingen te verrichten. De opnamen daarvan zette hij op internet. De moeder van het meisje deed daarna aangifte. De jongen heeft alles bekend.

    Tbs

    De rechtbank in Breda veroordeelde de jongen dinsdag tot voorwaardelijke jeugd-tbs. Ook moet hij behandeling ondergaan, waaronder een therapie voor ernstige seksuele gedragsproblemen. Justitie had daarbovenop nog tien dagen jeugddetentie geëist, maar de rechter ging daar niet in mee.

    De rechter vindt het zeer kwalijk dat de jongen doorging met zijn praktijken terwijl zijn zusje zwanger was en abortus heeft gepleegd. De zaak heeft een grote impact op de slachtoffers en gezinnen. Ze kunnen er nog jaren last van ondervinden.

    Volgens een psycholoog is de jongen verminderd toerekeningsvatbaar. De jongen respecteerde volgens haar de grenzen en gevoelens van de meisjes niet en dacht vooral aan zijn eigen plezier en niet over de consequenties van zijn daden.
    Door: Novum/NU.nl


    Til hug og blod.

    Ho-ly shit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sick gewoon.


    live the life you love

    Mohow.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Mohow.


    Mohow?


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Mohow?
    Ja wij zeggen vaak mohow of mohow zeg een beetje hetzelfde als maar alleh ofzo. Kan het niet echt uitleggen. Tis in ieder geval geen positief woord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik las het vanochtend. Echt ziek.

    Errin schreef:
    (...)Ja wij zeggen vaak mohow of mohow zeg een beetje hetzelfde als maar alleh ofzo. Kan het niet echt uitleggen. Tis in ieder geval geen positief woord.


    Lol, oke. Ik zou er toch wel wat anders dan een alleh manneke aan geplakt hebben. Alleen zal ik dat op Q maar niet al te snel er op gooien. :'D


    Til hug og blod.

    Ziek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Lol, oke. Ik zou er toch wel wat anders dan een alleh manneke aan geplakt hebben. Alleen zal ik dat op Q maar niet al te snel er op gooien. :'D
    Mja zo is het ook niet echt. Als iemand met schokkend nieuw afkom zoals bijvoorbeeld zoiets. Dan zeg ik vaak eens mohow. Zo iets van meen je dat nu echt? Kan het echt niet uitleggen. Sorry. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoorde het. Echt ziek.


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Ik hoorde het. Echt ziek.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Baaaaaaah! Jakkes!


    Let the Night embrace you

    awkw4rd schreef:
    Sick gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Errin schreef:
    Mohow.

    Moet ook verschrikkelijk zijn voor die moeder


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right