• Uitgegeven: 14 juni 2012 09:50
    Jongen (14) maakt 12-jarig zusje zwanger
    AMSTERDAM - Een 12-jarig meisje uit Breda is eind 2010 zwanger gemaakt door haar 14-jarige broer. Het meisje heeft abortus laten plegen.

    De jongen kampt met ernstige seksuele gedragsproblemen en heeft diverse andere zedendelicten op zijn naam staan.

    Na het zwanger maken van zijn zusje, dwong hij onder meer een minderjarig meisje naakt te poseren en seksuele handelingen te verrichten. De opnamen daarvan zette hij op internet. De moeder van het meisje deed daarna aangifte. De jongen heeft alles bekend.

    Tbs

    De rechtbank in Breda veroordeelde de jongen dinsdag tot voorwaardelijke jeugd-tbs. Ook moet hij behandeling ondergaan, waaronder een therapie voor ernstige seksuele gedragsproblemen. Justitie had daarbovenop nog tien dagen jeugddetentie geëist, maar de rechter ging daar niet in mee.

    De rechter vindt het zeer kwalijk dat de jongen doorging met zijn praktijken terwijl zijn zusje zwanger was en abortus heeft gepleegd. De zaak heeft een grote impact op de slachtoffers en gezinnen. Ze kunnen er nog jaren last van ondervinden.

    Volgens een psycholoog is de jongen verminderd toerekeningsvatbaar. De jongen respecteerde volgens haar de grenzen en gevoelens van de meisjes niet en dacht vooral aan zijn eigen plezier en niet over de consequenties van zijn daden.
    Door: Novum/NU.nl


    Til hug og blod.

    Hey, het is net een jonge tiger woods! alleen kan deze wss niet golfen. en met zijn zusje. ew D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is echt erg.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bah, dit is écht verschrikkelijk! En ziek.


    Inspiration can hit you any time

    Dafuq .___.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Jesus, die knul is echt niet goed in zijn hoofd :|
    Blegh!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mag ik een kotszakje?


    Has no one told you she's not breathing?

    Uit Breda :o
    Ik woon in Breda lol


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ziek gewoon

    Sick. Maar ik vind het toch ook wel sneu voor die jongen dat hij op zo'n jonge leeftijd al zulke problemen heeft.


    -

    Genius schreef:
    Sick. Maar ik vind het toch ook wel sneu voor die jongen dat hij op zo'n jonge leeftijd al zulke problemen heeft.


    True. Wie weet wat er met hem gebeurd/gedaan is (toen hij nog jonger was). Dat verantwoord niet wat hij gedaan heeft, maar speelt toch zeker een grote rol.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    True. Wie weet wat er met hem gebeurd/gedaan is (toen hij nog jonger was). Dat verantwoord niet wat hij gedaan heeft, maar speelt toch zeker een grote rol.

    Ja precies. Mensen vergeten vaak verder te denken, gelijk oordelen is makkelijker. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja precies. Mensen vergeten vaak verder te denken, gelijk oordelen is makkelijker. :Y)


    Had ik het ook met mijn moeder over toen ik het haar vertelde. :Y)
    Maar ja, mensen zijn graag blind voor veel dingen.


    Til hug og blod.

    Ranzig....

    Ik haat dat!

    *pakt mes en rent naar tbs-kliniek waar hij nu zit.....*


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonLove13 schreef:
    Ranzig....

    Ik haat dat!

    *pakt mes en rent naar tbs-kliniek waar hij nu zit.....*

    En dan? Hem neersteken zodat jij daar op veroordeeld word? Nee dat helpt enorm zeg. :')


    -

    Ew. That is just...Ew.


    Frankly my dear, I don't give a damn.