• Rollentopic



    Een aantal jongeren vanaf 15 tot 20 jaar, gaan op vakantie zonder hun ouders of wie dan ook.
    Ze hebben afgesproken via een site en wilde allemaal lekker gezamenlijk op vakantie, naar Aruba.
    Sommige mogen elkaar na de eerste sign meteen al, terwijl sommige elkaar nu al haten. Het belooft toch nog een leuke vakantie te worden.
    Ze gaat er met het vliegtuig naartoe en komen in een superluxe hotel aan.
    Daar beleven ze de vakantie van hun leven!


    ================================================

    Jongens;
    - TrueKlainer || Connor Sean Carter.
    - Poeh || Flint Coaster.
    - quin98|| Austin Treves
    - SilverWing ||Aecio AllAround



    Meisjes;
    - SEXYSTYLESx || Sophie.
    - Moccasins|| Madison Sophie Parker
    - Poeh || Noah Stefani Jones

    ================================================

    Rules;

    *Meer dan twee regels schrijven a.u.b.
    *16+ Toegestaan.
    *Bestuur NIET andermans personages, alleen je eigen.
    *Hou het gezellig, in de RPG is dat niet verplicht.
    *OOC Graag met haakjes.
    *GEEN perfecte personages.
    *Beslis niet voor anderen.
    *Have much fun!
    *Reserveringen blijven twee dagen staan!

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Boem vol! ^^ ]


    kindness is never a burden.

    *mijn topics*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Ik heb een vraag; zouden jullie wat meer kunnen schrijven? Minimaal 2 regels VOL? Ik vind het namelijk nogal zonde als men Onelines gaat gebruiken. Dank je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sophie.

    'We zijn de eersten' mompelde ik starend uit het raam. Normaal was ik nooit de eerste, eerder de laatste.


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    'Geen idee'zeg ik tegen Noa en richt me dan op flint die riep of ik met hem en Cornnor een kamer wou delen. 'Is goed'riep ik terug en liep daarna gauw naar de bagage ban en pakte mijn koffer eraf. Ik zag mijn gitaar koffer en pakte die gauw. Gelukkig kon die ook mee. Daarna liep ik naar een man met een bordje met onze namen erop en bleef daar staan.

    Flint
    Daar moet ik over nadenken. "Ehm- wel, als ze naar je kijkt kan dat een teken zijn of als ze signalen heeft dat ze je ziet zitten.. Ik ben ook geen liefdes-dokter of zo maar mijn zussen spreken over niks anders en zo, dus ja. Wat die signalen dan zijn weet ik ook niet." mompel ik. Oké dit was een regelrechte ramp.


    Connor

    Ik lach.
    "Wauw, daat word ik wijzer uit. Maar bedankt voor het proberen." Grinnik ik en geef Flint een flinke schouderklop.
    "Oh yea over twintig minuten zijn we bij het hotel." Smile ik en haal een pakje kaarten uit mijn rugzak.
    "Spelletje?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nee hoor Sophie, Connor en Flint zitten ookal in de bus ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    - Ow grapje, :8 Niet gezien-


    Pretty is just a pretty word.

    SEXYSTYLESx schreef:
    - Ow grapje, :8 Niet gezien-


    [Geef niet, maar kun je iets meer schrijven?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flint
    Ik lach. "Dat was verschrikkelijk hé?" grijns ik. Connor haalt een pakje kaaten uit zijn rugzak. "Welk spel?" vraag ik en laat me onderuitzakken in mijn zetel. "Yow, Austin, zet je erbij dude!" roep ik naar Austin die de bus inloopt en wijs naar de stoel voor die van Connor en mij.

    Noah
    Alleen loop ik naar de bus. Waarom ging ik ook mee? Via chat was het veel leuker. Ik ga helemaal achteraan in de bus zitten en staar uit het raam. Ik zet mijn muziek terug aan en luister naar Regina Spektor.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:42 ]


    kindness is never a burden.

    - Dat gaat nogal moeilijk he als ik even niets weet-


    Pretty is just a pretty word.

    Austin
    Ik zie dat er al wat mensen in de bus zitten en ik ga er dus ook maar in zitten. Ik zie Flint en Connor zitten en ga daarvoor zitten. Daarna wacht rustig tot we gaan vertrekken. Hopelijk zou het een leuk hotel zijn..

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:49 ]

    Connor

    "Dat was verschrikkelijk hé?" Grijnst Flint. Ik grinnik. "Min of meer."
    "Welk spel?" Vraagt hij dan.
    Ik haal mijn schouders op.
    "Weet ik het? Kies jij maar wat." Zeg ik en kijk Flint aan.
    Ik zie Noah langs lopen en kijk haar na. Ze is echt leuk.
    "Yow, Austin, zet je erbij dude!"
    Ik schud mijn hoofd om weer in werkelijkheid te komen en kijk weer naar Flint die net blijkbaar Austin riep.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Madison
    Ik kijk naar Sophie "Dus wat gaan we zo als eerste doen als we bij het hotel zijn" vraag ik met een wenkbrauw wiebel en kijk even het raampje uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Lol Austin ziet zichzelf zitten xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.