• Hebben jullie al eens iets gewonnen?
    Bv: tekenwedstrijden, groot bedrag lotto, ...

    Ik heb al eens een tekenwedstrijd gewonnen en nog andere dinges dat ik vergeten ben :D


    I wanna be a wizard!

    Een cd van Bullet For My Valentine toen ik met een wedstrijd meedeed op de site van Graspop.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een aantal schrijfwedstrijden (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had vorig jaar een Thor t-shirt en wekker gewonnen met een prijsvraag :'>


    Caution first, always.

    Een wedstrijd van Habbo Hotel :Y) Toen mocht ik naar de clip opname van een lied van The Partysquad.


    -

    Een mailtjes wedstrijd met motivatie :') Ik had toen een aantal Harry Potter-dingen gewonnen.
    En elke maand bij de CosmoGIRL! worden een aantal lezeressen uitgekozen om een extra'tje te krijgen en daar zat ik ook ooit eens bij *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had een keer een spelletje voor de PS3 gewonnen, gloednieuw enzo. Maar ik heb geen Playstation, dus die heb ik verkocht.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hmmm nee nu ik eraan denk eigenlijk niet, tenminsten niet iets dat me is bij gebleven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik won vaak posters van Tokio Hotel, maar buiten dat nooit echt iets.

    Op de basisschool krijgen alle basisschool leerlingen van mijn dorp een rondleiding door de Rabobank, waar vragen gesteld werden. Ik had de meeste goed, dus kreeg ik een tijdschrift bon, boekenbon, een zak drop en een rabobank pen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bij het tijdschrift joepie, haar-producten (crémes & mouses die je haar laten krullen enz.)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    O, trouwens, vorig jaar had onze klas de sportdag gewonnen! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Whaha hah a, Ja gisteren bij Nederlands gingen we een taal quiz doen.
    Op een gegeven moment, wanneer we alle woorden hadden maakte alle eerste letters van een woord éém woord van 12 letters.

    De docente hielp ons door ons te vragen welke letter we erin wilde zetten.
    Op een gegeven moment stonden;

    K O - P - E - - A - E - .

    Er, nou ik puzzelen met O G J J S R.
    Nou, de docente wilde net een tip geven toen ik door je klas riep.
    KOOPJESJAGER.
    Nou het ging alleen maar om een lekkere kitkat, maar hij was wel verdiend xD

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Afgelopen seizoen ben ik met mijn hockeyteam kampioen geworden (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Een disneytest van op school, toen heb ik het boek Bolbliksem gewonnen.


    Ex astris, sciencia

    En een Harry Potter-project op school, onze afdeling had een beker, en nog vanalles gewonnen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.