• Hebben jullie al eens iets gewonnen?
    Bv: tekenwedstrijden, groot bedrag lotto, ...

    Ik heb al eens een tekenwedstrijd gewonnen en nog andere dinges dat ik vergeten ben :D


    I wanna be a wizard!

    Ja voor school
    kreeg ik een leuk kerstpakketxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    plus dat het die week mij verjaardag wasxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Stoppable schreef:
    O, trouwens, vorig jaar had onze klas de sportdag gewonnen! *O*


    Oja, dat is waar. Met schoolteams kun je ook dingen winnen :Y)

    Met volleybaltoernooi dit jaar heeft het team waar ik in zat de eerste plaats gewonnen in de hoogste poule :Y) hetzelfde geldt voor basketbal. (: en het jaar daarvoor ook xd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    O ook vandaag met honkbal op school gewonnen. :P

    Voetbal faalde het werd 2-2 en Estafette tweede :P

    Ook ooit eens met Football gewonnen :D I love Football!

    -Dat was met gym hé xD]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, als je kampioen worden met korfbal niet meetelt. Oh wacht, wel! Ik heb een Eiffeltoren sleutelhanger bij Frans gewonnen omdat ik wist wie de nieuwe Franse president is. :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Verschillende golfwedstrijden, waaronder 1 keer het clubkampioenschap junioren in mijn categorie (ik was 7 of zo, en we waren met 2 in de hele categorie hahahaha). Oh, en ben 5de in het Grote Kinderdictee van Van Dale geworden van mijn regio toen ik 10 was of zo. Ik was de jongste op het podium. :Y)
    Oh en al drie jaar op een rij ongeslagen kampioen met mijn hockeyteam.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:51 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb 2 keer een tekenwedstrijd gewonnen (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik was voorleeskampioen van mijn basisschool :3


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik was voorleeskampioen van mijn basisschool :3

    Hee, ik ook! Was het vergeten erbij te zetten :Y)
    Oh, en een keertje won mijn klas de regionale sportdag estafette :Y) 't Was wel voor het eerst in de geschiedenis dat mijn basisschool toen won (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    De bingo in het buurthuis, maar ik heb de Lego Hoovercraft die ik kreeg verkocht op Marktplaats. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    en in Jamaica op vakantie heb ik zo'n 5 keer de bingo gewonnen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmmm, volgens mij niet?


    Bad decisions make good stories.

    Een gedichtenwedstrijd, toen heb ik een Fnac-bon van 75 euro gekregen. ^^

    één keer won ik met bingo op de camping, en toen kreeg ik een fles champagne. Ik was 8, maar dat maakt niet uit (A)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Bij een of andere lotto, twee kaartjes voor soldaat van oranje :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt