• HIJ IS GEVONDEN.

    Mijn beste vriend 'Michael Donckers' is sinds 12/06.12 vermist. Hij zei nog tegen zijn vriendin 'een vriendin van mij' dat hij ging weg lopen. Hij wou dat zij mee ging maar ze had het berichtje niet gelezen dus nu is hij alleen weg met een vriend van hem naar ergens maar we weten niet waar! Zijn ouders zijn al naar de politie gegaan en mensen zijn ongerust over hem! Zeker ik, ik ken hem al heel mijn leven and god damn.. I miss him. Dus als jullie hem zien waar het ook is meld het dan alsjeblieft! Hij is 15 jaar is 1.72 en heeft bruine ogen en zo Justin bieber haar. Meestal een pet op! Nog is voor de laatste keer als jullie hem gezien hebben aub meld het. & Hij woont in Belgie ' Oost- Vlaanderen, Sint-niklaas. ' dus mensen die in belgie wonen willen jullie goed kijken? Hij heeft gezegd dat gij naar Turnhout ging in Belgie. Dus de mensen die in Turnhout wonen willen jullie zeker goed kijken?! Maar hij kan ook in nederland zijn. Hier is een foto van hem. :


    -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 12:16 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oh nee, dat moet echt rot voor je zijn! Hopelijk komt hij weer terug, ik zou me echt kapot aan het stressen zijn in jouw plaats...
    Veel succes ermee!

    wat rot voor je!
    het komt heus wel goed.
    ik woon niet in Nederland dus kan niet helpen door hem op te merken.
    (cyberhug)


    -

    Die komt wel uit hoor, geloof me. Maar voor de tussentijd: veel sterkte!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neenie schreef:
    Oh nee, dat moet echt rot voor je zijn! Hopelijk komt hij weer terug, ik zou me echt kapot aan het stressen zijn in jouw plaats...
    Veel succes ermee!


    + Heel erg veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Neenie schreef:
    Oh nee, dat moet echt rot voor je zijn! Hopelijk komt hij weer terug, ik zou me echt kapot aan het stressen zijn in jouw plaats...
    Veel succes ermee!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    SmileLullaby schreef:
    wat rot voor je!
    het komt heus wel goed.
    ik woon niet in Nederland dus kan niet helpen door hem op te merken.
    (cyberhug)

    Ik woon in Belgie en hij zelf ook! Maar hij kan overal zijn weetje!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat is echt rot voor je. Veel sterkte ermee! Komt wel goed (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Rusko schreef:
    (...)
    Ik woon in Belgie en hij zelf ook! Maar hij kan overal zijn weetje!

    In welke provincie?

    Rusko schreef:
    (...)
    Ik woon in Belgie en hij zelf ook! Maar hij kan overal zijn weetje!


    o, oke, maar ik woon zowiezo al buiten Europa.


    -

    Ik kwam hier langs en ik vind het ook zo lullig om niet te reageren.

    Hij kan op en plek zijn waar hij graag is?
    Pratte hij veel over iets, wat hij wilde doen en heengaan?
    Misschien wil hij gewoon even een tijdje rust of iets degelijks. Ik ken hem natuurlijk niet dus weet zijn karakter en denkwijze ook niet.

    En anders, gewoon wachten op een teken van leven.
    Tot dan veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 21:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'll keep my eyes open, ook al woon ik in midden-Nederland.
    Maar even een stomme vraag, heb je hem niet al geprobeerde te bellen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Neenie schreef:
    Oh nee, dat moet echt rot voor je zijn! Hopelijk komt hij weer terug, ik zou me echt kapot aan het stressen zijn in jouw plaats...
    Veel succes ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Spotgaai schreef:
    I'll keep my eyes open, ook al woon ik in midden-Nederland.
    Maar even een stomme vraag, heb je hem niet al geprobeerde te bellen?

    Hij heeft geen gsm meer die is kapot. En zijn vriend zijn gsm staat af!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    I keep my eyes open (Zuid-Holland). Ik hoop voor jou, jou vriendin en zijn familie dat hij snel terug is. Sterkte


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    I keep my eyes open (Zuid-Holland). Ik hoop voor jou, jou vriendin en zijn familie dat hij snel terug is. Sterkte

    dankje!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse