• Ik ga ook eens een zeiktopic openen, vrees ik. :/
    Lezen is niet nodig, want ik heb geen reacties nodig. Ik moet het gewoon even van me af kunnen schrijven.

    Zoals sommigen weten, heb ik een vriendje gehad van mijn klas. Het is nu al langer dan een maand uit. Ik heb het uitgemaakt omdat hij mij uitschold voor de meest nutteloze dingen. Zo heeft hij mij een spel (League of Legends) leren kennen en ik speelde het vaak samen met hem. Hij was ervaren en ik de newbie, dus het was logisch dat ik fouten maakte, maar nee hoor. Elk spel mocht ik horen wat voor een hoer en slet ik wel niet was omdat ik hem niet goed assisteerde in het spel. :/
    Ook praatte hij constant over andere meisjes in mijn bijzijn en was verliefd op een meisje van onze klas. Hij zei altijd dat zij nooit boven mij zou komen, maar dat kwam nogal leugenachtig over, aangezien hij wel altijd naar haar toeging na de les, ipv naar mij. Hij sprak amper nog tegen mij en ik werd aan de kant geduwd.

    En wat ik eigenlijk nog het ergste van al vind: hij noemt mijn ouders asociaal, maar als hij bij mij thuis binnen kwam, was hij wel degene die geen goedendag zei tegen hen. (Oh ja, laat staan dat hij zelfs maar hallo zei tegen mij toen ik nog met hem was)
    Wie is er dan asociaal?

    Maar soit, wat mij nu het meeste steekt is dit:
    Mag ik even jullie aandacht duelleer laralaseena zoveel mogelijk, ze heeft het uitgemaakt via sms :( en heeft sindsdien nog geen woord gezegd, wie haar aanvalt gelieve dit te melden en ik maak reclame voor jou (je moet wel winnen)

    Dit staat op zijn profiel op een ander spel (The West), een maand nadat het uit is. Ik ben dus Laralaseena en ik heb hem wel gesproken nadat het uit was. We waren zelfs gewoon vrienden voor een tijdje, tot hij weer zo nodig een gemene reactie moest geven.
    Ik heb het inderdaad uitgemaakt via sms, maar daar heb ik mijn redenen voor: elke keer ik zei dat hij wat aardiger moest doen, negeerde hij me. Hij wuifde mijn reacties weg en zei dingen als: 'ik doe toch niet gemeen?'
    Echt, dat hij dat zelf niet door had (en nu nog altijd niet heeft aangezien ík de schuldige ben dat het uit is). :W
    Misschien heb ik ook mijn fouten, maar ik weet het niet hoor. Hij deed gewoon abnormaal tegen mij. Zo behandel je je vriendin niet, laat staan dat je je vrienden zo behandeld of zelfs maar vreemden.

    Maar er is nog een positief punt aan hem. Hij heeft me meegenomen naar het boogschieten, wat ik nu echt een ontzettend leuke sport vind. Én hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu een véél beter vriendje heb. Ook een boogschutter maar zo veel beter. (:

    En dan nu een applaus als je dit gelezen hebt. Bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 18:10 ]


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Doendoendoen!
    Ik zou het zeker proberen. Waar ga je het proberen? :3

    En bedankt iedereen voor jullie reacties! ;D


    In Delft in de zomervakantie geloof ik xD


    quidquid excusatio prandium pro

    *Neemt applaus in ontvangst*

    Ik vind het best knap dat je nog bevriend kunt zijn met hem. Echt, als mijn vriend me een hoer of slet o.i.d. zou noemen zou ik heb echt nooit meer aankijken.

    Mijn ex is ook geen droom om als ex te hebben, maar opzich gaat 't wel.
    Ondanks dat ik degene ben die het heeft uigemaakt lijkt het wel alsof ik er meer moeite mee heb dan hij nu. Op het moment zelf zat hij er wel mee, maar nu negeert hij me volledig (min die ene keer dat hij opeens 'hoi' tegen me zei).
    Niet dat ik het hem erg kwalijk neem (ik ben vreemd gegaan en heb nu een relatie met die jongen), maar ik ben wel altijd eerlijk tegen hem geweest en heb hem nooit aan een lijntje gehouden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    *neemt ook het applaus in ontvangst* (; eventjes reageren op alles dat je gezegd hebt:

    Eerst een vooral had je absoluut een goede reden om het uit te maken. Wie doet dat nu, zijn lief uitschelden omdat ze een spel niet kan? O.o Dat is gewoon heel erg kinderachtig en laag. Als daarbij nog komt dat hij heel de tijd aandacht zoekt bij een ander meisje, heb ik zo het gevoel dat je beter af bent zonder hem. Die reactie op dat spel laat zien dat hij wéét dat hij in de fout zat, anders zou hij nooit zo kinderachtig reageren. Zo'n dingen doen mensen die weten dat ze in de fout zijn.
    Maaaaarr, ik ben heel blij voor je dat je nu een ander vriendje hebt en hoop dat hij dit keer wel iemand is die je verdient. Nog veel plezier met hem (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En mensen noemen mij onvolwasse..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hoezo kinderachtig? ._.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Krull schreef:
    Nou vooral focussen op je nieuwe vriendje dan, toch? [: Laat hem maar lekker, hij komt zichzelf nog wel tegen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oh.. Waarom komt dit me nu zo bekend voor...
    Ik heb precies zo'n jongen gehad!
    Je bent echt veel beter af zo zonder hem.. Ik zou er niet over inzitten, hij zit nu alleen maar zielig te doen.. Eigen schuld, daar komt hij nog wel een keer achter..
    Richt je lekker op je nieuwe vriend^^ dat is veel leuker!

    Oh en over dat account dingetje, volgens mij kan die gewoon niet tegen zijn verlies, want dat is echt sneu om op je account te zetten. Waarschijnlijk durft hij gewoon niet met zijn eigen personage je aan te vallen, aangezien jij stiekem toch veel beter bent:P (Zo moet je maar denken;))


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik voel me nu ineens waardeloos als jongenzijnde .. lol
    Maar serieus, wat een mongool :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wow, hij is echt een idioot. Goed dat je nu van hem af bent, want je kan dus overduidelijk beter krijgen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nah Ellen, die gozer is gewoon een bavianenkont :Y) Hij mag eerst zelf eens sociaal (en vriendelijk!) leren doen voordat hij anderen daarover de les mag lezen en zielig doen.

    Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe vlam! (wbw)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar goed dat het uit is hoor, wat een lul.
    Ik speel League of Legends ook heel vaak met m'n vriend haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Andante schreef:
    Volgens mij zit er een klein steekje los bij je ex..


    26 - 02 - '16