• RED FRENCH SECRETS


    ,,I see a world on the edge of a blade.
          without balance it will fall.''


    Gebeurtenissen 16e eeuw


    ♔ STORY ♕

    Any home could be a castle when the king and queen are in love.

    ❤ ❤ ❤

    1543 Het is 1543 wanneer, zoals het altijd in de geschiedenis gaat, 10 landen met elkaar in oorlog zijn. Er is maar één manier om vrede te sluiten en dat is op 1 juni met elkaar een vredesverdrag te sluiten, maar dat was het niet alleen. In het verdrag staat ook dat de toekomstige koning of koningin van het land zou moeten trouwen met degene van de tegenpartij om deze vrede voort te laten bestaan. Al deze vier huwelijken zouden plaatsvinden op de leeftijd van achttien jaar op het Franse hof. De kinderen zelf, die toen pas een paar maanden oud waren, hadden geen idee wat hun te wachten stond. Of dat ze al uitgehuwelijkt waren door hun ouders toen ze nog niet eens konden praten.

    1560 Het is één jaar van te voren wanneer de vijf dames en de vijf heren elkaar te zien krijgen op het Franse hof. Zo konden ze namelijk de komende tijd elkaar beter leren kennen, misschien wat intiemer worden met elkaar, want het wordt toch je echtgenoot of echtgenote. Was dit eigenlijk, bij nader inzien, een goed idee? Zullen de koppels geen gevoelens krijgen voor anderen, in plaats van voor elkaar? Of was het van te voren al duidelijk dat de verbintenis alleen om het geld ging. Ze krijgen één jaar, één jaar waarin alles zou kunnen veranderen.




    ♔ INFORMATION ♕

    My crown is called content, a crown that seldom kings enjoy.

    COUNTRIES

    England
    Wales
    Schotland LadyEilandpiraat
    Ireland
    France SirMadamemonsieur
    Spain LadyMadamemonsieur
    Portugal
    Italy
    Belgium LadyBOOKWURM
    Austria
    Ottoman Empire
    Hungary
    Poland
    Russia
    Germany
    Sweden
    Bohemia
    Moldovia

    Other...
    Map


    ROLL YOU CAN PLAY

    Future Queens ✦ Hier zijn er niet meer dan vijf van. Allemaal zijn ze op de leeftijd van een paar maanden al uitgehuwelijkt en zullen zo meteen voor de eerste keer de toekomstige mannen ontmoeten. Het is verplicht dat ze er iedere dag op en top uit zien, ze zich als jongedames en toekomstige koninginnen gedragen en dat ze respect tonen naar hun toekomstige man.
    Future Kings ✦ Hier zijn er ook niet meer dan vijf van en als baby ook al uitgehuwelijkt aan de prinsessen. Het is ook hun taak dat ze respect hebben naar hun vrouwen, maar toch hebben ze ook andere dingen. Ze krijgen lessen in vechten bijvoorbeeld, de standaard procedure.
    Visitors ✦ Ieder kroonlid mag één iemand meenemen. Dit kan familie zijn, maar ook een vriend(in) of een hofdame/bewaker. Deze zijn er vooral voor de steun, maar kunnen zelf ook op zoek zijn naar een partner.


    A king's son is no nobler than his company.



    ♔ REGELS ♕

    - Geen mary sues/gary stues.
    - Overleg met elkaar indien er familie banden bestaan.
    - Bestuur niet elkaars personages.
    - 100 woorden minimaal
    - Goed uitgebreide personages.
    - Verzin geen nieuwe uitvinden of nieuwe oorlogen alsjeblieft, deze RPG moet historisch toch een beetje accuraat zijn.
    - Houdt mannen en vrouwen gelijk alsjeblieft.
    - Ik maak de topics aan, anders aangegeven.
    - Niet meer dan drie personages van verschillende geslachten en met verschillende rollen.

    - De lichten gaan overal uit om 22:00, eerder is toegestaan.
    - Het eten wordt standaard opgediend om altijd dezelfde tijden.
    9:00 ✦ Ontbijt
    12:30 ✦ Lunch
    18:00 ✦ Avondeten

    - Je excuseert je als je een kamer verlaat of meld je als je het terrein afgaat, in verband met de veiligheid.
    - Liefde voelen voor een andere prins dan je eigen man is ten strengst te verboden.
    - Manieren moeten altijd toegepast worden.
    - Activiteiten zijn verplicht (zoals feesten, maar ook overige danslessen/zwaardvechtlessen).



    ♔ LIJST ♕

    Naam
    Leeftijd
    Rol
    Nationaliteit
    Innerlijk (eigenschappen, korte beschrijving)
    Uiterlijk (faceclaim)
    Geschiedenis (voor zover dat mogelijk is)
    Relaties (relaties kunnen alleen besproken worden met je medereiziger, we doen niet aan toekomstige dingen)
    Extra



    ♔ ROLLEN ♕

    TOEKOMSTIGE HEERSERS

    Madamemonsieur ✦ Kroonprinses Spanje (Caitlin Stacey)
    Eilandpiraat ✦ Kroonprinses Schotland
    BOOKWURM ✦ Kroonprinses Ierland



    Madamemonsieur ✦ Kroonprins Frankrijk
    BOOKWURM ✦ Kroonprins Austria



    REIZIGERS

    Madamemonsieur ✦ Nog onbekend
    Eilandpiraat ✦ Spanje, beste vriendin
    BOOKWURM ✦ Frankrijk, zusje








    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 20:26 ]


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    Mag ik de lady van Engeland EN DOES YOUR LADY WANT A LADY IN WAITING


    Spinning around, I'm weightless.

    Eilandpiraat schreef:
    Mag ik de lady van Engeland EN DOES YOUR LADY WANT A LADY IN WAITING


    OFCOURSE MY LOVE,

    mijn lady wil een nicht/beste vriendin en een lady in waiting.
    *wenkies*


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    madamemonsieur schreef:
    (...)

    OFCOURSE MY LOVE,

    mijn lady wil een nicht/beste vriendin en een lady in waiting.
    *wenkies*


    Ik claim bff <3
    (also mag ik misschien toch stiekem Schotland ipv Engeland I suckkkk)


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik de prinses van Ireland , hofdame van Spain en aangezien Belgie nog niet bestond de prins van austria?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    BOOKWURM schreef:
    Mag ik de prinses van Ireland , hofdame van Spain en aangezien Belgie nog niet bestond de prins van austria?


    Spanje is al, MAAAARR je kan het zusje zijn van mijn Franse kroonprins *wenkies*


    Je suis née ce matin, je m’appelle Mercy. Au milieu de la mer. Entre deux pays, Mercy. [Adoxography - Madamemonsieur]

    madamemonsieur schreef:
    (...)

    Spanje is al, MAAAARR je kan het zusje zijn van mijn Franse kroonprins *wenkies*

    Primaaaaa


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik probeer alvast even mijn karakters uit te werken in deze post. Don't mind me


    Marie Christine Louise d'Artagnan
    (achternaam onder voorbehoud, ik wacht op de Franse kroonprins hahaha)
    -15
    - zusje van de Franse kroonprins
    -Frans
    -Marie Christine is zeer nieuwsgierig, al weet ze dat dit niet hoort als jonge dame. Ze vind het echter wel heerlijk om zichzelf op te tutten.
    Uiterlijk (faceclaim)
    Geschiedenis (voor zover dat mogelijk is)
    Relaties (relaties kunnen alleen besproken worden met je medereiziger, we doen niet aan toekomstige dingen)
    Extra


    Aideen Aoife Mclaggen
    -17
    -kroonprinses van Ierland
    -Ierse
    -Aideen heeft die typische Ierse Zelfhumor en vrolijkheid, ze kan ook behoorlijk goed tegen de alcohol.
    Uiterlijk (faceclaim)
    Geschiedenis (voor zover dat mogelijk is)
    Relaties (relaties kunnen alleen besproken worden met je medereiziger, we doen niet aan toekomstige dingen)
    Extra


    Thomas Bernd ...
    -17
    -kroonprins van Austria
    -Oostenrijker
    -Thomas is een beetje gesloten en kan soms nogal.koud overkomen daardoor.
    -Uiterlijk
    -Geschiedenis
    -Relaties
    -Medereiziger
    -Extra

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 21:11 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Mag ik de prinses van Italy reserveren?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2018 - 19:04 ]

    Mag ik de prinses van Engeland reserveren? :3


    We were the forever that didn't last

    Ik wil ook wel evt de prins van het Ottomaanse Rijk er bij hebben, om het uit te balanceren? :3


    We were the forever that didn't last

    Just coming in om de Prins van Russia te reserveren Stelen