• Aan da nederlands gedoe in die schole van mavo en havo en al die dinges Oo wa betekend da eigluk allemaal ? jha kbn nieuwschierig want hier in belgië hebt ge alleen maar ASO,TSO en BSO XD

    (...)
    Okay XD Latijn zuigt (baby)

    ^^ nou ik blij dat ik geen VWO+ doe want wij zijn vrijdag om 10 voor 2 al vrij hun moeten nog door tot half 4 ö UND wat moet je nou met zo'n dode taal>?


    when words fail, music speaks.

    Wahah
    Geef toe, Joyce
    Beleglandse dingen
    Zijn veel makkelijker x]

    (...)
    ^^ nou ik blij dat ik geen VWO+ doe want wij zijn vrijdag om 10 voor 2 al vrij hun moeten nog door tot half 4 ö UND wat moet je nou met zo'n dode taal>?

    10 na 2 ?ö ik vrijdags pas 20 na 2.En me die taal ? :') dood zijn XD

    Wahah
    Geef toe, Joyce
    Beleglandse dingen
    Zijn veel makkelijker x]


    Jha!:Y)

    (...)

    Whooh om da te snappe moet ge al hebbe gestudeerd Oo


    Nee gewoon de logica snappen x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Whoaa niet eerlijk >,<
    Wijzijn vrijdagmiddag iedereen, maar pas om 4 uur uit en mijn zus heeft dan nog eens een achtste dus mag zij nog tot 5 uur blijven >,<

    Ps; Ik doe Latyn en dat suckt echtzwaar >,<

    (...)
    10 na 2 ?ö ik vrijdags pas 20 na 2.En me die taal ? :') dood zijn XD

    10 VOOR 2 [à] lkkr toch maar 6 uurte op woensdag ook <3
    Jups die taal harstikke morsdood zijn und niemand weet hoe je het uitspreekt zow wrm moet je het dan leren?


    when words fail, music speaks.

    Wahah ik heb op woensdag al om 12 uurtjes gedan ^^

    (...)
    10 VOOR 2 [à] lkkr toch maar 6 uurte op woensdag ook <3
    Jups die taal harstikke morsdood zijn und niemand weet hoe je het uitspreekt zow wrm moet je het dan leren?


    Ooh maar woensdag heb ik van half 10 tot 1 uur =D

    Ik heb deze woensag en volgende week woensdag gewoon vrij ^^

    (...)

    Ooh maar woensdag heb ik van half 10 tot 1 uur =D

    ik moet er elke dag om half 7 uit >,< moet byna een uur fietsen voor ik op school ben >,<


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ^^ nou ik blij dat ik geen VWO+ doe want wij zijn vrijdag om 10 voor 2 al vrij hun moeten nog door tot half 4 ö UND wat moet je nou met zo'n dode taal>?

    Lief ^^
    Ik ging dat vragen andwoord die sukkel: ''Ja dat is leuk als je in VWO 5 + naar Rome gaat weet je wat alles betekent die spreuken enzo.'' Zeg ik zo: ''Ja maar dan heb ik Latijn allang laten vallen :Y)''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Joaah en ik ga in het 3e naar Trier in Duitsland als ik Latyn blijf volgen en in het 5e of 6e jaar naarAthene xD

    (...)
    Lief ^^
    Ik ging dat vragen andwoord die sukkel: ''Ja dat is leuk als je in VWO 5 + naar Rome gaat weet je wat alles betekent die spreuken enzo.'' Zeg ik zo: ''Ja maar dan heb ik Latijn allang laten vallen :Y)''

    :'D By ons gaat VWO+ in de 4de naar Rome en de hele 3de klassen gaan in de 3de dus ^^ naar Tsjecie voor een week =)[/gey]


    when words fail, music speaks.