• Ik ben net terug van de dokter...
    Ik had al een paar dagen last van mijn pols.
    De dokter heeft allerlei testjes gedaan en blijkt nu dat ik een peesontsteking heb.

    Zijn er hier nog Q'ers die dit voor hebben gehad?
    Zo, ja: Hoelang heb je er last van gehad?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 19:22 ]


    Life is all about having a good time.

    Ik heb enkele keren per jaar een Achillespeesontsteking. Zit ik enkele weken mee, is ook heel pijnlijk.

    Beterschap!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Frodo schreef:
    Teveel op de pc gezeten? (;

    Nope, nog nooit gehad maar heb wel al eens een scheurtje gehad in mijn pols.


    haha nee. niet te veel op de pc gezeten ;p
    gewoon een dagelijks ruzietje met mijn oudere broer... het liep wat uit de hand.


    Life is all about having a good time.

    Hey ik weet hoe pijnlijk het is! Zelf heb ik een ziekte waardoor ik steeds ontstekingen enzo heb,dus heb zoiets voortdurend voor. Gewoon zien dat je je pols genoeg rust geeft! Niet gaan overbelasten en medicatie nemen. En in steunverband ofzo (:


    Allting handlar om relativitet

    Munther schreef:
    Hey ik weet hoe pijnlijk het is! Zelf heb ik een ziekte waardoor ik steeds ontstekingen enzo heb,dus heb zoiets voortdurend voor. Gewoon zien dat je je pols genoeg rust geeft! Niet gaan overbelasten en medicatie nemen. En in steunverband ofzo (:


    Dat moet lastig zijn als je zo'n ziekte hebt ö. Ik heb medelijden met jou.
    M'n pols zal niet zoveel rust krijgen , want ik moet schrijven op examens en zo met die pols. Oh en steunverband heb ik gekregen van mijn tante :)


    Life is all about having a good time.

    Examens zijn de hel voor dat soort dingen, mijn middenhandsbeentje is verschoven (niets aan te doen, zou vanzelf goed moeten komen...), dus ik kan het weten...

    Hopelijk gaat het snel over!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hehe, ben het ondertussen al gewoon hoor (:
    Is wel lastig dat ik vaak geen gitaar meer kan spelen enzo, of dat ik last heb als ik nog maar halverwege een liedje zit.
    Op school kon ik ook vaak een examen niet volledig maken als ik veel moest schrijven dus moest mondeling.
    Hopelijk genees je snel!


    Allting handlar om relativitet