• Wat is jou stomste vak op school?
    En em wat doe je dan ?
    ;)

    AOV (financiering)

    History of Psychology, en tijdens die colleges zit ik altijd poppetjes te tekenen met een vriendin.


    I am an idiot, I move.

    esthetica
    dan ben ik nog aan het bekomen van de twee uur lo er juist voor :)

    Geen en allemaal. Nee, echt. Het hangt er vanaf of we leuke dingen doen, de leerkracht in een goede moed is, etc. Per jaar hangt het ook af van de te behandelen leerstof en welke leerkracht het is.


    Only losers can act the way you do

    Mathematics, het is echt het moeilijkste en meest oninteressante vak van mijn studie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nederlands. Maar dat komt door mijn verschrikkelijke docente. Ze kan helemaal niets hebben en begint om het minste of geringste te schreeuwen. Ik snap echt niet dat zij kan leven met zichzelf; ik zou allang overspannen zijn.

    Oja, en wat ik meestal doe is de les te overleven door briefjes te schrijven met degene naast me :')

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:06 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gym en Nederlands. Ik heb echt een hekel aan gym met gym doe ik gewoon mee. Bij Nederlands moet ik de domste opdrachten doen, ik stel het zo lang mogelijk uit en ga dan muziek luisteren.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:15 ]

    Ik zelf ben heel erg slecht in gym..
    En in rekenen.

    Wat ik wel kan is .
    En wat leuk is .

    Ckv (lol)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2012 - 14:11 ]

    Heb geen stomme vakken meer. ;D Maar als ik moet kiezen, training presenteren. Vind ik altijd nogal eng.


    You are beautiful, you are love.

    Geschiednis in het frans--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hhmmmmh, nuja, soms wel LO, bij die van vorig jaar zeker maar die van dit jaar is wel leuker. Nuja, soms zijn er wel tegenvallende lessen, maar sommige lessen vind ik daarentegen ineens super leuk.
    Esthetica is nu niet gelijk m'n favoriet maar je kan er best goed bij slapen + je krijgt er er geen examen van dus dat gaat er ook nog mee door.
    FYSICA! God ja, dat vak haat ik echt, maar de les op zich valt mee omdat we er een leuk lokaal voor hebben en een goede leerkracht ;3


    effort never betrays you

    Memoria schreef:
    Geschiednis in het frans--

    Wacht, wat? Wat is dat voor marteling D:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aeroplane schreef:
    Geen en allemaal. Nee, echt. Het hangt er vanaf of we leuke dingen doen, de leerkracht in een goede moed is, etc. Per jaar hangt het ook af van de te behandelen leerstof en welke leerkracht het is.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Economie en wiskunde, ik ben er ook slecht in. Dus dan ga ik altijd praten met een vriendin of muziek luisteren.


    Take risks and conquer your fears.

    Op de basisschool was dat euritmie, maar nu is dat juist heel leuk geworden. Nee, als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor houtbewerken gaan, aangezien ik daar ontzettend slecht in ben en ik niets met hout heb. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.