• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - Jaimyhoi

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - Alladin


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Sebastiaan Folks - Jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Je wilt nu echt geen samenvatting horen van de rare dingen die we allemaal bedacht hebben want dan gaat het van moorden naar verlieftheden en allemaal andere dramatische dingen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaa ik kom gezellig kijken x'D
    Maar ik snap er geen F*ck van x'd]


    Little do you know

    [Tsz ik wil wel een samenvatting horen :'D
    Me likes that stuff :p]


    Little do you know

    Het is simpel Rooww ^^

    Je hebt gewoon een internaat die Cimmeria heet. Op dat internaat leven gewoon mensen. Maar onder die mensen heb je de Engelen en Demonen. Demonen halen slechte dingen uit, Engelen willen dat tegen gaan.

    Hoewel dat nog een beetje wegvalt :Y) er is voornamelijk drama in relatie's XD

    Maar goed.

    En dan heb je ook nog tovenaars en heksen :Y) dat kwam beter uit voor een verhaal :Y)

    En eigenlijk is het gewoon een soort school.

    Oja, en ROww, hier gaan de dagen sneller dan bij hp rpg XD


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drama, drama, moord, drama, nog meer drama. Zo kun je het samenvatten. (X


    kindness is never a burden.

    [we zijn echte dramaqueens *schud haar hoofd*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [I like it x'D
    En als de dagen hier sneller gaan like ik het meer x'D
    Tis alleen lastig om alles te begrijpen :'D]


    Little do you know

    Ah, inspringen is niet moeilijk hoor. (X


    kindness is never a burden.

    [God ik voel me echt vreselijk,,]

    [En hoe zou ik nu moeten inspringen dan?? d:]


    Little do you know

    {gewoon als een nieuweling op de school :3 Dat doen we namelijk ook voordurend. Personage's aanmaken}


    Don't be like the rest of them, darling

    [uitwisselingsstudent?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gewoon. Boem inspringen. Xavier is net een rondleiding aan het geven. (X
    Inspringen is echt niet moeilijk hoor, er zijn veel 'nieuwe' en alle RPG'ers hier helpen graag als je een vraag hebt or something. (:


    kindness is never a burden.

    Teehee, ja dat doen we inderdaad voortdurend :')

    Ugh, aangezien niemand anders het heeft aangeboden.

    Zal ik alles maar vertellen?

    Tenzij je niet mee gaat doen? XD

    want als ik die samenvatting geef, dwing ik je ook mee te doen :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kom maar op met die samenvatting x'D

    -.-'
    Mijn bril is nat en ik erger me er echt aan..
    Maar ik kan er nu echt weinig aandoen xd


    Little do you know

    Maak je bril dan droog ;)


    OKAY. TAMTAMTAMMM. Prepare, het is nu 18:32. Kijken hoe snel ik het kan.

    De stelletjes:

    Alexi(mens) en Axton(demon)
    Amare(mens) en Timo(mens)
    Leslie(was demon, nu mens) en Jake(was demon, nu mens)
    Sky(mens) en Daniël(engel) (shippingname Skaniël)
    Braxton(mens) en Joshua(engel)
    Lily(demon) en Damon(demon)

    O, dat valt nog best mee met die stelletjes :')

    In iedergeval. Alexi en Ax zijn al een tijdje bij elkaar. Ax was een hele erge player, en Alexi best wel verlegen en onzeker. Dat playerige dat speelt veel onder de demonen trouwens. Niet bij alle demonen. Maar goed. Ax werd dus écht verliefd op Alexi en sinds dien hebben ze wat. Alexi is ook zwanger van Ax. En als mens zijnde kan Alexi doodgaan als ze bezwngerd is door een demon. En de kans dat ze het zou overleven is helemaal de grond in geboord nu het zelfs een tweeling blijkt te zijn. Dus de enige optie is dat ze demon wordt. Oja, en het drama bij dit; Ashley (demon) is van het verleiden en problenmen veroorzaken dus die heeft Ax verleidt. En dat is weer goed gekomen en Ax en Alexi zijn zelfs verloofd nu ;D En Ashley is een oud liefje van Jake. En ze is heel erg opeisend en heeft ook voor problemen tussen Jake en Leslie gezorgd.

    Amare en Timo zijn gewoon beiden mensen. En Timo is even uit het rpg geweest, dus Amare heeft een soort nieuw slachtoffer gevonden. Nathan. Oke, slachtoffer is niet het juiste woord. Gewoon een andere jongen. En Nathan is ook engel en tweelingbroer van Daniël. Amare heeft met Nathan gekust op het bal na hun optreden. En Timo weet dat niet en komt toevallig de dag erna terug naar de school. In het rpg is gisteren het bal geweest. Dus alles lijkt nog goed te gaan, maar of dat daadwerkelijk zo is. Timo is trouwens uitwisselingsstudent met een sexy Brits accent.

    Okay.

    Dan sla ik Jake en Leslie even over. Die hebben namelijk al zo veel drama meegemaakt. Die bewaar ik wel tot het laatst XD

    Dan het geliefde koppel Skaniël, oftewel Sky en Daniël. Sky weet dat Daniël een engel is, maar normaal gesproken hoort een mens dat niet te weten. Ze zijn gewoon lief bij elkaar, en zijn ook een schattig koppel. Ze doen het rustig aan, een beetje jaren vijftig achtig waar niet gelijk seks is. Ze hebben namelijk nog niet eens getongzoend :Y) En Lene (Penumbra) wil graag een mini Skaniël :') Oja, hier is het drama dat Daniël denkt dat iemand zoals Ryan (die eerst een mens leek maar een magiër blijkt te zijn) beter voor haar is. Hij is zelfs vertrokken met Nathan terug naar zijn thuis, Rome. Maar dat is al snel goed gekomen tussen de twee en ze zijn weer gelukkig saampjes :3

    Braxton en Joshua, die hebben volgens mij nog geen drama gehad. Alleen eigenlijk mogen engelen niets met mensen. Maar ja, hij doet het gewoon (net zoals Daniël). Ze zijn ook cute samen. En Braxton heeft een rijke pappie waar ze ook gebruik van kan maken. Die doet namelijk alles voor haar.

    En dan heb je Lily en Damon. Oude geliefden. Tenminste. Damon was gewoon een mens. En Lily heeft hem verandert. En is daarna bij hem vertrokken. De reden was dat ze voor ene Sebastiaan op de vlucht moest. Sebastiaan moest namelijk een ketting hebben van Lily die voor iets speciaals zorgt. Het speciale is nog niet bekend. Zij zijn weer bij elkaar nadat de dingen zijn uitgepraat.

    Tamtamtamm, het grootste drama koppel, Les en Jake. Het begon allemaal gewoon goed. En ze waren gelukkig met elkaar. En de echte drama is begonnen toen Ashley in beeld verscheen. Jake heeft zich laten verleiden door Ashley, en ze heeft dat ook gefilmd. Dat aan Leslie laten zien, Les kapot, en ze kwam ene Bradley tegen. Maar daar is niets mee gebeurt uiteindelijk. Toen wkam Jake, hadden ze een soort ruzie. Hoewel. Niet echt ruzie. Les viel flauw, veranderde uiteindelijk zelfs weer in een mens. En ze vergaf Jake trouwens ervoor. Toen kwam er een misverstand waardoor het er uiteindelijk op neerkwam dat het slecht ging tussen Jake en Les waardoor hij naar zijn oude gewoonte greep. Drugs. Hij werd high. Kate, zijn nicht kwam langs, nam Les mee naar Jake. Beamde hun weer terug naar de kamer. En toen Kate weg was heeft Jake Les aangerand, en bijna verkracht :') ze vergeeft hem weer. En toen.... Kwam Nick. Oja, Nick. Nick is de jongen die Leslie in een demon heeft verandert. Maar hij heeft haar mishandelt ook. En het ging niet goed tussen Nick en Leslie. Ze is bij hem weggegaan, met veel moeite, en hij verscheen ineens op Cimmeria. En gelukkig stonden Jake en Les op het punt om te vertrekken naar Frankrijk voor een weekend :Y) Les en Jake hebben beiden nog al vaak last van nachtmerrie's. En Jake droomde ook een keer dat Les dood ging, hij had op dat moment een hersenschudding omdat Jake met een jongen gevochten had in de club odmat die jongen Leslie een hond noemde XD maar goed. Jake wilde zelfmoord plegen, hij dacht dat Les dood was. Maar dat kwam gelukkig weer goed. En toen waren ze weer terug. Ging het even goed. Kwam het bal, en toen Les en Jake zowat seks hadden kreunde Leslie Nick's naam in plaats van die van Jake. Jake is vertrokken naar New York toe na gevraagd te hebben aan Nick waar hij aan sterrenschot kon komen. Met sterrenschot kunnen demonen en engelen dood. Nick heeft Les geholpen dankzij Natasya, en Natasya is een meisje die demonenzoeker is. En ze is oook zelf demon. Maar goed. Les en Nick kwamen te laat, hij had al zelfmoord gepleegd, alleen dankzij een of andere thee die Jake eerder die dag had gedronken ging Jake niet dood maar werd hij weer mens. En toen dwong Nick dat Les een slaappil nam om te rusten, want Jake was in het proces om weer mens te worden. Alleeen dat wisten Nick en Les op dat moment niet. Maar goed. Les kwam bij, en Jake wilde zelfmoord plegen. Zat op het balkon om te springen. Les ging ook op het balkon zitten. Want als hij zou springen zou zij ook springen. En uiteindelijk heeft Nick hen in een kast geduwd en opgesloten. En toen hebben ze het weer bijgelegd. En nu zijn ze weer op school en komt ineens Leslie's tweelingzus Luna opdagen. Les dacht dat die allang dood was, omdat ze nooit meer iets van Luna vernomen had en Luna eigenlijk gewoon mens was. Verkeerd gedacht Les.

    En Jake heeft zojuist met Luna gezoend en Les is dar dan weer kapot en verward van en het laatste beetje kan je lezen in het topic xd.

    Dan heb je nog Rachelle en Joanthan, Rachelle is demon en Jonathan engel. En die hadden een soort friends with benefits. En eigenlijk is dat uit den bozen tussen engel en demon. En nu blijkt Rachelle ook nog eens zwanger. Ze hebben dronken seks gehad.

    En dan heb je nog de personage's die alleen zijn.

    Ryan, die is magiër.
    Vans, is demon.
    Xav, is mens.
    Michelle, is demon.
    Drew, is mens.
    En de rest in het rollentopic die niet met iemand samen is :')

    En voor de kamerverdeling moet je maar even aan de desbetreffende personen vragen XD.

    En als je nog meer wilt weten moet je het vragen ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.