• Ik heb al een tijdje een gsm en een iPod touch. Mijn iPod is van 2010 en begint al een beetje te flashen doordat de home knop niet altijd meteen wilt werken. Mijn gsm is van vorige zomer en staat nu al vol krassen op het scherm door hem altijd in mijn broekzak te steken. Hij reageert ook traag terwijl er eigenlijk weinig opstaat.

    Nu dacht ik eraan om een Samsung Galaxy Gio (132 euro) te kopen, maar ik vind het dan zo jammer dat ik mijn gsm en mijn ipod dan niet meer kan gebruiken, aangezien die gsm het allebei ineen is.
    Wat zouden jullie doen? De iPod en gsm in de kast dumpen of ermee verder gaan?

    Ik twijfel echt, ookal zou ik die gsm van mijn ouders cadeau krijgen.


    Let the Night embrace you

    Die Samsung nemen. 1 apparaat hebben is veel makkelijker dan 2.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zelf vind het onhandig om beide in één te hebben, hoewel je maar één apparaat hebt, heb je wel dat als je heel veel muziek luisterd, je batterij sneller leeggaat en dan kan je ook niet meer bellen, smsen etc. D:


    Your make-up is terrible

    Ik zou de gsm niet als ipod gebruiken. Dat is slecht voor je batterij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb ook de Samsung Galaxy Gio en die gebruik ik inderdaad ook als iPod. Ik vind het handig, één apparaat is handiger dan twee.'


    The universal language of art.

    Ik zou hem vooral wel nemen maar dan de Ipod gewoon blijven gebruiken voor muziek dat is veel handiger omdat je mobiel dan niet zo snel vol raakt door de hoeveelheid muziek. En ja batterij gaat niet zo snel leeg als wanneer je er ook nog muziek op moet luisteren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een Samsung Galaxy Gio, maar ik gebruik dat niet als mijn iPod. Ik heb zelf nog gewoon een iPod om mijn muziek te luisteren.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De batterij van je telefoon zal sneller leeg gaan als je hem ook gebruikt als mp3. Zelf vind ik het systeem van Apple veel fijner dan Samsung, maar als je ipod richting flippen gaat... zou ik dan toch voor die samsung kiezen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vind dat trouwens best meevallen, hoeveel batterij muziek opslurpt. Als ik het gewoon op de achtergrond laat lopen gaat hij helemaal niet zo snel leeg. Pas als ik tegelijk op internet ga met mijn telefoon gaat de batterij redelijk snel leeg. Maarja. Ik heb een iPhone, ik weet niet of dat bij een Samsung ook zo werkt. Ik ben het sowieso gewend om mijn telefoon elke avond op te laden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb ook een samsung en al mijn liedjes staan er op en toch blijf ik naar mijn ipod luisteren, ik vind het gewoon handiger om naar muziek te luisteren op mijn ipod x

    Ik heb dat ook met mn iPod, met die home knop en ik vind het echt fucking irritant :/
    Maar ik denk dat ik voor die mobiel zou gaan, en dan kan je soms nog je iPod gebruiken als dat nodig is?


    As travars

    Shellshock schreef:
    Ik vind dat trouwens best meevallen, hoeveel batterij muziek opslurpt. Als ik het gewoon op de achtergrond laat lopen gaat hij helemaal niet zo snel leeg. Pas als ik tegelijk op internet ga met mijn telefoon gaat de batterij redelijk snel leeg. Maarja. Ik heb een iPhone, ik weet niet of dat bij een Samsung ook zo werkt. Ik ben het sowieso gewend om mijn telefoon elke avond op te laden (:


    Het ligt er denk ik ook aan hoelang je hem hebt. Mijn batterij gaat sowieso meer dan twee dagen mee ghehe. Maar als je je telefoon langer dan een aantal maanden hebt, gaat hij toch sneller leeg, zeker als je muziek luisterd. Ik had die van mij meer dan een jaar en toen kon ik hem met muziek aan hooguit 8 uur gebruiken. Dan was hij leeg.


    Your make-up is terrible

    Hm, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat twee losse apparaten fijner is.

    Sommige mensen gebruiken alleen hun mobiel, maar ik heb geen een iPod, mobiel en camera.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Op dit moment gebruik ik twee apparaten. Een tijdelijke telefoon die op een fototoestel lijkt en mijn iPod.
    Maar zodra ik mijn normale telefoon weer heb (een blackberry) denk ik dat ik er gewoon muziek op ga luisteren. Ik vind persoonlijk gewoon handig om alles in een te hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik laat mijn mobiel elke nacht op omdat ik dus eigenlijk gewoon de hele dag muziek luister als het kan, als ik dan niet al te veel op internet ga, of spelletjes speel is hij nog lang niet leeg. Maar ja leg hem standaart weer aan die lader zodat hij sws niet helemaal leeg raakt (A)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Damn, wat zijn de meningen verdeeld. :p
    Maar zoals enkelen zeggen, lijkt het me een goed idee om mijn iPod te houden voor muziek. Niet dat ik er vaak muziek op luister, maar toch. Ik was sowieso al niet van plan om muziek te luisteren op die Samsung. Het was eerder voor de apps dat ik hem vergeleek met mijn iPod.
    Maar voor android zijn wel andere apps free dan voor Apple, dus dat komt goed uit. (wbw)

    Bedankt iedereen!


    Let the Night embrace you