• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik weet niet of jullie de percentages ook kunnen zien, maar ik heb van twee mensen: Kyra en Nathalie wel hun namen staan, maar geen ja of nee?
    want op dit moment zegt hij dat jullie geen van alle datums kunnen xD
    Dat lijkt me een beetje onlogisch...
    * Volgens mij kan je het nog aanpassen^^

    Met hoeveel mensen zijn we eigenlijk? Dan kan ik daar op rekenen? :)
    En anders ga ik gewoon willekeurige data's noemen, waarop de meeste nog kunnen^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik wil ook komen, maar ik ga geen datum prikken omdat ik altijd wel kan. ;'3


    Numbers.

    Ik ben dus nog aan het kijken wanneer ik precies wel en niet kan, heb namelijk het één en ander aan familie afspraken staan waar ik nog even achteraan moet voor Datums, maar ik zal het zo snel mogelijk invullen.

    BTW : ik ben Nathalie ;)


    Credendo Vides

    Mag het wel over later dan 3 weken? Dan kan ik namelijk nog vrij vragen van werk, anders is het hopen dat iemand mijn dienst over kan nemen ;3
    Ik zeg 6 oktober?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan eigenlijk alle dagen wel, maar wanneer ik weet dat ik niet kan vul ik wel in hahaha. Als dat nog kan.

    Ellenpoep schreef:
    Mag het wel over later dan 3 weken? Dan kan ik namelijk nog vrij vragen van werk, anders is het hopen dat iemand mijn dienst over kan nemen ;3
    Ik zeg 6 oktober?


    Daar ben ik het inderdaad mee eens!

    KAN IEDEREEN ZATERDAG 6 OKTOBER?
    (Voor de mensen die nog niet gereageerd hebben?)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 11:47 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik denk dat ik dan wel kan, ja. (Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb). Echter kan ik het niet helemaal zo ver vooruit zien. Maar ik denk het wel.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    6 oktober kunnen er in ieder geval al wel 7 mensen komen, dus het wordt geen kleine meeting met maar een paar mensen. Als iedereen hier mee instemt ga ik zondag even verlof vragen voor 6 oktober. *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kan ook wel op 6 oktober


    26 - 02 - '16

    En ik kan ook!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik kan als ilona kan en dat zal k morgen dus even vragen want alleen ga ik niet haha.

    Btw, hoe zien jullie er eigenlijk uit in geval met herkennen van mensen haha.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:19 ]

    Ilona en ik kunnen niet op 6 oktober omdat ilona dan nog in Hongarije zit.

    Kieraa schreef:
    Ilona en ik kunnen niet op 6 oktober omdat ilona dan nog in Hongarije zit.

    Je kunt ook zonder Ilona komen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Aangezien ik geen agenda gebruik heb ik geen idee of er die dag iets belangrijks staat, maar normaal doe ik nooit zoveel bijzonders dus zal ik er wel voor zorgen dat ik deze meeting nu voor 6 Oktober plan. (":


    Numbers.

    Nee ik kom niet zonder ilona HAHA. Dat vind ik eng.