• Plaats: Station Zwolle, AH to go.
    Datum: 6 oktober
    Tijd: 13:00 uur [1 uur 's middags]


    Mensen die meegaan naar de meeting:
    - Svenka [nog niet zeker!]
    - Jaccochips
    - Feline
    - Moonly
    - DreamerN
    - Yuffie
    - Kieraa
    - MartyrArt
    - Instellingen
    - Shinx
    - ASTRONAUTx

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op Zwolle station was eerst ook een Burger King. (":
    Nu hebben we een random snackbar. Maar herkenbare punten om af te spreken zijn de AH to go, Free Recordshop en de Hema. Alle 3 op het station. ^^


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    Op Zwolle station was eerst ook een Burger King. (":
    Nu hebben we een random snackbar. Maar herkenbare punten om af te spreken zijn de AH to go, Free Recordshop en de Hema. Alle 3 op het station. ^^


    En de Smullers :3


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    En de Smullers :3


    Dat noem ik de random snackbar. c:


    Numbers.

    MartyrArt schreef:
    (...)

    Dat noem ik de random snackbar. c:


    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Komen jullie uit Zwolle haha?

    Ik kom uit Hasselt, halfuurtje met de bus voor mij :'D


    26 - 02 - '16

    Ik kom uit Meppel, kwartiertje met de trein. Maar mijn moeder woont wel in Zwolle, en Feline en ik zitten in Zwolle op school. Dus we kennen het wel ja. c:


    Numbers.

    ohh. welke school? Ik ken ook iemand uit Hasselt zit bij me in de klas haha.

    *Is weer eens zeer laat met reageren*. Maar ik kom in elk geval ook gewoon alleen en ik kom uit Groningen, dus ik ken Zwolle niet eens echt. Ik heb er alleen maar een keer moeten overstappen. Dat is het enige wat ik ken van Zwolle.
    Maar nummers lijkt me idd wel handig. Dat w'app wordt hem bij mij in elk geval al niet, gezien ik een mobiel van 15 euro van de AH heb.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    hoiii. Whatsapp helpt bij mij ook niet hahah.

    He leuk, 6 oktober kan ik wel en heb ik korting op mijn OV yay.


    SLOAN.

    Kieraa schreef:
    ohh. welke school? Ik ken ook iemand uit Hasselt zit bij me in de klas haha.


    Hengeveld college


    26 - 02 - '16

    Oh ken ik niet haha.

    Zelf woon ik in Zwolle, maar ik kom amper op het station XD
    Voor zover ik weet kan ik 6 Oktober wel..
    Om me te herkennen zal ik de volgende keer wel even een foto opzoeken, mijn ouders hebben namelijk mijn laptop afgepakt zodat ik mijn kamer op zou gaan ruimen >.< Gellukig heb ik mijn IPod nog. _O_


    Credendo Vides

    Oke ik ben ook extreem snel met reageren. :') We kunnen idd wel bij de AH ofzo afspreken, want hema zit een ingang aan twee kanten dacht ik. En nummers uitwisselen is sws wel slim.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean