• Hoi,

    Hoeveel berichtjes hebben jullie in je postvak? Dus niet op quizlet, maar op hotmail of Gmail ofzo?
    Ik heb er 6553 in mijn Hotmail box. Nog nooit verwijderd :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    2310 in mn hotmail, maar heb er ook veel verwijderd en in Junk, dus ja


    It's high noon.

    Shellshock schreef:
    Zero. Verwijder alles altijd, vind een volle inbox ongelooflijk irritant.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een klein aantal in mijn gmail en wat belangrijke mailtjes met werkstukken of wachtwoorden of aanmeldingsgezeik... Bij elkaar zal het niet meer dan 30 zijn denk ik...


    Deep inside, I've never felt alive

    329 pagina's in hotmail. Dus dat zijn ongeveer 11.515 mails. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ongeveer 300 mails (ik ben te lui om te kijken ,maar het was rond dat getal).


    Shoganai i ne~

    DarkSavior schreef:
    28 pagina's. Ik ruim het een keer in de zoveel tijd op.

    28 x 35 = 980 berichten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Normaal gezien maar 36, maar aangezien ik mijn mails regel via een programma op mijn computer, blijft dat ongelezen staan in een map op mijn hotmail-account. En daar staan er 17746 in van het laatste jaar. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:36 ]

    47890 (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    2779:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    No fucking idea.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    196 ^-^
    Maar ik houd verschillende dingen bij, zoals afspraken voor toneel en schoolspullementen enzo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    0


    "never let anyone dull your sparkle"

    762. Normaal gezien laat ik enkel de belangrijke dingen staan, maar nu krijg ik veel mails van school en laat ik dat altijd staan even staan, met als resultaat dat er nu al veel verlopen onzin in mijn mailbox staat. Ik ga hem deze vakantie een goed opruimen. Net als mijn mapjes op mijn pc.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    2 pagina's. Ik bewaar mails van uitwisseling en mails met foto's/bestanden erin die belangrijk of leuk zijn :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    geen idee, al bijna een maand geleden dat ik daar naarote heb gekeken, het zijn toch alleen maar facebook, twitter en reclame mails