• Ik vertrek binnenkort met mijn ouders naar Kreta. Normaal gaat mijn zus altijd mee op vakantie, maar deze keer niet. Met andere woorden, ik heb 10 dagen niemand. Want mijn ouders zijn tegenwoordig niet de leukste gesprekpartners, vooral mijn moeder niet. Er is wel engelstalige animatie, maar ik ben niet zo goed in vrienden maken... Dus heeft iemand tips om me 10 dagen bezig te houden?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga meestal dansen, of hardlopen, of spannende boeken lezen, Have fun!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hardlopen ja, lezen, muziek luisteren, schrijven, of gewoon wél proberen vrienden te maken? You can always try.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hardlopen ja, lezen, muziek luisteren, schrijven, of gewoon wél proberen vrienden te maken? You can always try.


    Hardlopen? Meh, dat hou ik nog geen 2 minuten vol :')
    Ik ga wel proberen vrienden te maken, maar het zal waarschijnlijk weer even duren..


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ga gewoon naar de disco ofzo. Daar kun je vast wel vrienden maken en als het te moeilijk is drink je gewoon wat alcohol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wanneer ga je? Ik ga ook naar Kreta =)
    Gewoon iemand aanspreken bij het zwembad ofzo? Of in de rij voor de ijsjeskraam?


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.