• Ik heb vandaag echt niets te doen, en aangezien ik voor een wedstrijd ook nog covers moet maken voor iemand die dat vraagt, dacht ik; laat ik een topic maken. Hier zijn wat voorbeelden:






    To infinity and beyond •

    Ik wil best graag een cover, hihi. Zoek jij zelf de foto's uit? Of moet ik dat zelf doen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik wil best graag een cover, hihi. Zoek jij zelf de foto's uit? Of moet ik dat zelf doen? (:


    Als je zelf foto's heb, graag. Zo niet, dan moet je even zeggen wat voor foto's je precies wilt (:


    To infinity and beyond •

    Eh, oké, haha. Ik wil in ieder geval Mila Kunis erop. Something like this, en misschien iets zoals dit of dit, zolang het maar wel Fernando Torres is. Nog een voetbalveld misschien op de achtergrond? Kan daar geen geschikte foto van vinden in ieder geval, hihi. Een titel heb ik niet, dus dat hoeft niet, hihi.
    Andere foto's mag je gebruiken als deze niet meewerken, heb ik totaal geen problemen mee. (: Als je eventueel zou willen kan ik je een korte samenvatting van het verhaal sturen. Bedankt alvast!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zoiets? (:



    klik voor groter!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 13:34 ]


    To infinity and beyond •

    Wauw, die zijn mooi ;o ik moet waarschijnlijk binnenkort een cover, dus ik zet dit even bij mijn topics ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil ooit nog een cover voor mijn story ;d Ik schrijf alleen niet heel vaak.
    Voor deze

    Het gaat over een meisje dat door een auto ongeluk blind is voor onbepaalde tijd.
    Ik heb helaas niet echt foto's bij de hand.. Alleen van het meisje klik.

    In het ziekenhuis leert ze een jongen kennen. De jongen die er voor heeft gezorgd dat er een ambulance kwam na de botsing.
    Ik heb alleen nog niet echt een uiterlijk voor de jongen.. Denk zoiets.. Maar die is niet echt belangrijk denk ik, aangezien het meisje hem niet kan zien.

    Ehm, ik wil alleen heel de titel erop.. Alleen Blind, aangezien ik de titel nog wil veranderen.. Ben niet helemaal tevreden over deze .


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bvlgari schreef:
    Zoiets? (:



    klik voor groter!


    Let me love you right now.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Let me love you right now.


    HAHA. Als er nog iets aan verandert moet worden, hoor ik het wel (:


    To infinity and beyond •



    klik voor groter!


    To infinity and beyond •

    Hij is echt leuk ;d, maar ik weet niet zeker of ik hem ga gebruiken ;$
    Want nou lijkt het alsof de jongen het belangrijkste is.. Dat word hij ook, voor het meisje.. maar ik schrijf het meest vanuit het meisje.

    Zal ik anders even wat plaatjes opzoeken wat met het verhaal te maken heeft? Dan kan je daarna lekker je gang gaan xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Hij is echt leuk ;d, maar ik weet niet zeker of ik hem ga gebruiken ;$
    Want nou lijkt het alsof de jongen het belangrijkste is.. Dat word hij ook, voor het meisje.. maar ik schrijf het meest vanuit het meisje.

    Zal ik anders even wat plaatjes opzoeken wat met het verhaal te maken heeft? Dan kan je daarna lekker je gang gaan xd.


    Haha is goed. Heb toch niets te doen :'D


    To infinity and beyond •

    O, ik heb een verhaal, samen met een vriendin samen. Ik wil haar wel verassen met een cover :'D
    w8 ik zet de info hier neer.


    Miep

    Liz en Ethan ontmoeten elkaar op een bruiloft en vinden dit beide een cliché. Ethan is een echte flirt en Liz is net gedumpt door haar verloofde.
    Na de bruiloft zien ze elkaar steeds vaker en worden ze vrienden. Tot ze besluiten dat ze elkaars sexmaatjes worden...

    Just sex, we swear


    het verhaal heet Friends with benefits.
    de titel moet er zowieso op
    en de schrijvers: Macademia en wormtail
    in de plaatjes laat ik je vrij maar als je wilt weten wie de hoofdpersonages zijn, hoe ze eruit zien:
    Lyndsy Fonseca en Xavier Samuel
    maar je mag het helemaal zelf weten...


    Miep

    Haha, even zoeken dan xd. Helft van het verhaal heb ik nog niet eens goed uitgedacht, maar oké

    Meisje
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Jongen
    1, 2

    Piano Dat deed ze veel voor het ongeluk.
    1, 2, 3, 4, 5.

    Ik heb gewoon gezocht op het woordje blind.. Verveelde me oké D:
    1, 2, 2, 3, 4.



    Juap, zo heb ik mijn middag doorgebracht..
    Kijk maar welke plaatjes wel en niet gebruik ;P.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ah wauw Joy jij maakt echte mooie covers. ;o


    Alleen maar tranen van geluk