• Ik heb vandaag echt niets te doen, en aangezien ik voor een wedstrijd ook nog covers moet maken voor iemand die dat vraagt, dacht ik; laat ik een topic maken. Hier zijn wat voorbeelden:






    To infinity and beyond •

    Morgen ga ik beginnen aan de laatste 3 aanvragen. Mijn oplader van mijn Mac is kapot, en daar staat Photoshop op. Morgen komt mijn nieuwe oplader binnen!


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Morgen ga ik beginnen aan de laatste 3 aanvragen. Mijn oplader van mijn Mac is kapot, en daar staat Photoshop op. Morgen komt mijn nieuwe oplader binnen!


    Wat vervelend dat die oplader kapot is, maar bedankt dat je de cover wilt maken (:


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel graag een cover, ze zijn echt mooi :)

    Titel: Just a Fan • Harry Styles
    extra tekst: -
    Afbeeldingen: meisje met bruin haar en bruine ogen, bijvoorbeeld: Klik of Klik maar je kan ook zelf een foto zoeken van zo'n meisje en natuurlijk Harry Styles (je mag zelf een foto zoeken)
    kleur/grootte/etc. van de titel: kijk zelf maar
    beschrijving van de story: het meisje wint een wedstrijd en mag een week lang naar londen om met one direction mee te gaan naar concerten enzo. Ze heeft een moeilijke tijd achter de rug en mag daarom best een beetje depri zijn op de cover. Harry wil haar niet leuk vinden, omdat ze een gewone fan is die na die week weer naar huis gaat en hij haar nooit meer zou zien, maar hij kan zijn gevoelens niet tegenhouden.

    Alvast bedankt!


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.