• Ik heb vandaag echt niets te doen, en aangezien ik voor een wedstrijd ook nog covers moet maken voor iemand die dat vraagt, dacht ik; laat ik een topic maken. Hier zijn wat voorbeelden:






    To infinity and beyond •

    Wil je hier nog een meisje bij, of niet? Wordt wel heel druk dan.





    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:50 ]


    To infinity and beyond •

    Tarry schreef:
    Ah wauw Joy jij maakt echte mooie covers. ;o


    Ik schrok echt toen ik m'n naam zag staan hahahahah! Maar eh, thank u. Het is niet heel geweldig, maar ik leer steeds meer op school en dit helpt om het toe te passen ;$


    To infinity and beyond •

    ;O Die is leuk ;d

    Kan je misschien nog een paar verschillende maken als je nog tijd heb? [Ik hou van kiezen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    ;O Die is leuk ;d

    Kan je misschien nog een paar verschillende maken als je nog tijd heb? [Ik hou van kiezen]


    Sure (:


    To infinity and beyond •

    :O I like it.
    De tweede vind ik het leukste ;d

    Dankjewel ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    :O I like it.
    De tweede vind ik het leukste ;d

    Dankjewel ;D


    Wil je de titel er nog op, of niet?


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Wil je de titel er nog op, of niet?


    Hmm, is goed ;d Kan je dat misschien ook bij de eerste doen? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Hmm, is goed ;d Kan je dat misschien ook bij de eerste doen? ;$


    Is goed (:


    To infinity and beyond •




    To infinity and beyond •

    Dank u ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik wil graag een foto van Liam Payne en daar onder met een paars lettertype Liam Love Silke Forever en dan een beetje romantisch thema voor de rest
    kan je als hij af is een pb sturen heel tnx

    Hi, ik wil graag een coverr! Ik heb niet echt foto's gevonden maar hier heb je achtergrond en een foto. Kun je misschien een foto zoeken waar twee pubers ruzie hebben? De titel is Start and go


    Achtergrond:



    Foto nummer 1:



    Kleuren laten zo als het is, graag en zoek alstjeblieft een foto waar twee pubers ruzie hebben. PB me als ie af is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 9:29 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    1
    2
    3

    Afbeelding een zou ik het liefst op de voorgrond, dus een beetje onderaan vooraan willen hebben.
    Twee rechts en de ogen van drie links.
    De ogen moeten naar het kleine meisje kijken en het meisje moet het liefst met de rug naar de boze ogen toe staan, als dit niet lukt is dat niet erg.

    Het lettertype moet een beetje krullerig, zoals die in je voorbeelden.

    De tekst is:
    Dream Chronicles
    The chosen child

    Maar 'the chosen child' moet iets kleiner dan 'Dream Chronicles' en het moet eronder.

    Als het je lukt, dikke respect! En alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 10:30 ]


    26 - 02 - '16

    De titel is Match Of Love ll The Hunger Games ll


    Achtergrond