• Ugh, ik word echt gek van mijzelf. Ik zit nu al 3 uur achter de computer om Franse woordjes te leren. En ik heb er tot nu toe 20 geleerd... Van de 300. Ik heb er sowieso een hekel aan om op de computer te leren, omdat ik altijd andere dingen ga doen.

    Iemand tips voor concentratie? Want die is bij mij ver te zoeken... ;x


    Tell me about it, stud.

    Quizlet afsluiten en jezelf iets beloven zodra je klaar bent?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    300 franse woorden?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben ook echt verschrikkelijk. Ik ben al een hele tijd met Geschiedenis bezig en heb nog maar 170 woorden..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je moet ze ook schrijven, wrts is niet eens zo goed. Ik schrijf altijd alles over en paar keer, dan laat ik mij schriftelijk overhoren en alles wat fout is schrijf ik drie keer over plus vertaling. Dan leer je het wel.
    But, ik heb een aflatende concentratie. Van nature aard heb ik dat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan me zelf ook niet concentreren. Het zijn examens, en ik doe amper iets... Dus sorry, ik kan je niet echt helpen. Maar misschien gewoon alle sites afsluiten behalve die van de Franse woordjes? Behalve youtube ofso, dan heb je nog een beetje 'entertainment'. En MOET dat per se op computer? Schrijven lijkt mij ook handiger! Nou ja, succes!


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik weet dat je in ieder geval voor Chrome een app kan downloaden waardoor je bepaalde sites voor een zelfbepaalde tijd kan blokkeren. Het heeft mij erg geholpen. :]


    Felix

    Forks schreef:
    Je moet ze ook schrijven, wrts is niet eens zo goed. Ik schrijf altijd alles over en paar keer, dan laat ik mij schriftelijk overhoren en alles wat fout is schrijf ik drie keer over plus vertaling. Dan leer je het wel.
    But, ik heb een aflatende concentratie. Van nature aard heb ik dat.


    Ehmm.. ik denk dat dat verschilt per persoon. Ik leer woordjes áltijd op WRTS en sta een 10 op Duits en een 8 op Frans..

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 18:34 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kan mij ook nooit concentreren maar ik sta altijd 's ochtends heel vroeg op en kijk dan alles na voor mijn examens en ik probeer ook altijd mijn laptop en mijn gsm en van die spullen heel ver weg te leggen zodat ik niet wordt afgeleid en ik studeer nooit op de computer!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    CrazyChicken schreef:
    Ik weet dat je in ieder geval voor Chrome een app kan downloaden waardoor je bepaalde sites voor een zelfbepaalde tijd kan blokkeren. Het heeft mij erg geholpen. :]


    dit, plus, sluit de pc volledig af en ga je woorden opschrijven. Op die manier zit het een beetje in je hand voor het examen. Het is echt een goede manier, moet je eens proberen. En als je denkt dat 300 woorden teveel is om op te schrijven, denk er dan aan dat ik ongeveer het dubbele heb zitten schrijven. Even doorbijten.

    Veel succes i.i.g!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga ze ook maar eens uit het boek proberen te leren dan.. Wish me luck haha.


    Tell me about it, stud.

    Tsja, misschien in een stille ruimte gaan zitten? Geen idee... In ieder geval niet bij de computer (:


    Believe in yourself.