• Ja echt. Ik was dus naar 11/11 geweest, nou ja, hartstikke leuk, maar the problem is; ik mag niet drinken. Te jong je kent het. Ik had dus maar 2 biertjes gehad, en dat vind ik echt niet veel. Maar alsnog, mijn moeder mocht het niet weten. De dag erna vroeg e me of ik echt, echt niet gedronken had. Ik was half aan't slapen en antwoordde;
    Nee mam, alleen bier en water.
    :'D Niet de bedoeling.
    Hebben jullie nog zoiets meegemaakt? :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Noppes. Want ik drink namelijk geen alcohol en wil dit ook nooit doen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik mag drinken van mijn moeder zo lang ik maar niet te veel naar binnen giet :Y)

    euh nee nooit gehad dat ik me kan herinneren maar volgens sommigen kan je hele gesprekken met me voeren als ik slaap XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nouja ik mag drinken van m'n moeder, ook gewoon thuis enzo. Ik zal zoiets dus nooit meemaken :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik drink ook geen alcohol (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Há! Dat is niet echt slim.
    Ik heb af en toe een periode waarin in zulke opmerkingen maak, maar ik kom er zo nu even niet op. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Há! Dat is niet echt slim.
    Ik heb af en toe een periode waarin in zulke opmerkingen maak, maar ik kom er zo nu even niet op. 8D

    Haha ja echt he. Ik had zoiets van, ‘FUCK ME! WAT HEB IK NU WEER GEZEGD!’ :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vroeg op een concert eens 'Dat plat water... zit er daar alcohol in?' Hij:'Nee.' Ik:'Doe dan maar een cola' 8D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, alleen liep het wel anders.
    Ik en mijn beste vriendin hadden wijn zitten drinken, eerste keer dat we echt zat waren.
    Maar allemaal op haar kamer.
    En toen haar moeder de volgende dag kuiste vond ze toch wel een lege fles wijn en bier.(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    Ja, alleen liep het wel anders.
    Ik en mijn beste vriendin hadden wijn zitten drinken, eerste keer dat we echt zat waren.
    Maar allemaal op haar kamer.
    En toen haar moeder de volgende dag kuiste vond ze toch wel een lege fles wijn en bier.(krul)

    HAHAHA :'DGeniaal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Apocalyps schreef:
    Noppes. Want ik drink namelijk geen alcohol en wil dit ook nooit doen. (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Nee, want ik drink niet. Maar dat was dus niet heel slim van je, volgende keer beter opletten x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet meegemaakt maar doe je goed


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    Niet meegemaakt maar doe je goed

    Ga ‘Baby’ luisteren ofzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Lol, dat is een best wel epic fail ja. Ik zie blik van jou moeder al voor me, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    Lol, dat is een best wel epic fail ja. Ik zie blik van jou moeder al voor me, haha.

    Ja echt ze keek zo van; ‘Whut zei je?’


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.