• Ik heb mijn opa verloren in '88, mijn andere opa is overleden in '89. Ze zijn beide in korte tijd na elkaar overleden. Ik heb ze nooit gekend, nooit hun stem gehoord, nooit gezien. Altijd als ik bij mijn oma bleef slapen, zei ik altijd "Oma, kun je nog eens een verhaaltje over opa vertellen?" en dat deed ze dan ook. Mijn andere oma vertelde niet vaak iets over hem. Maar ik kreeg altijd verhalen te horen van mijn ouders. Elke keer zeiden ze dan erbij "Wat hadden je opa's jullie leuk gevonden, ze zouden jullie helemaal vertroeteld hebben" elke keer als ze dat zeggen, voel ik me best slecht. Ik ben nooit opgegroeid met opa's dus ik weet ook niet echt hoe het voelt. Maar altijd als ik me slecht voel, als ik het niet zie zitten, denk ik aan hen. Ik beeld me dan in hoe ze me zouden troosten. Ik wil eigenlijk met dit topic zeggen dat, waar mijn opa's ook mogen zijn, ze zullen altijd van me houden. Ik wil graag even aan ze denken vandaag, omdat ze beide vaders zijn. Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Ik hoop dat ze het goed daar hebben waar ze zijn. En het meeste hoop ik: Dat ik zo ooit, misschien in een ander leven, zal ontmoeten. Opa's, ik houd van jullie!

    -Sorry als ik jullie tijd verspilde maar dit moest even van mijn hart.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Mijn ene opa overleed toen ik 4 jaar oud was. Ik kan me hem nog maar vaag herinnen, maar in alle verhalen die ik hoor schijnt het een lieve man te zijn geweest. Mijn andere opa leeft nog steeds, maar door familie wordt gewenst dat zijn leven snel ophoudt omdat hij nogal dement is. Ik hield heel erg veel van hem en dat altijd pijn om hem weer te zien zoals hij nu is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dit heb ik ook met m'n opa van m'n vaders kant. Die is overleden in 1969...


    Life is hard and then we die

    mijn opa's zijn ook kort achter elkaar overleden toen ik jong was, mijn oma is ook best snel na mijn opa's overleden, ik heb nog 1 oma. en mijn vriendin vindt dat ik een hele toffe oma heb =x

    Gancanagh schreef:
    Weet je, dat vind ik eigenlijk best mooi.


    26 - 02 - '16

    Sting schreef:
    Ik houd van mijn ene opa, die is vorig jaar overleden.
    Mijn andere opa is al meer dan tien jaar dood en heb ik nauwelijks gekend. Ik kan daarom ook niet zeggen dat ik van hem hield, ik kan alleen zeggen dat ik het jammer vind dat ik nooit de kans heb gekregen om van hem te houden.


    Pain is weakness leaving the body.

    Ik heb ook allebei mijn opa's niet gekend, eentje is vijftien jaar voor mijn geboorte al gestorven. En eerlijk gezegd, ik mis ze niet, want ik heb ze nooit gekend en ik denk ook nooit aan ze.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik kan je erg goed begrijpen, ik heb mijn opa van mijn moeders kant nooit gekend, en ik zat er vroeger toen ik nog klein was weleens over te piekeren. Ik heb kort geleden, ongeveer 4 maanden ook mijn moeder verloren. Ik ben blij dat ik met haar een goede band heb gehad. Het blijft moeilijk. Om de een niet te hebben gekend. Maar ik weet dat mijn moeder deels erg op hem leek. Dus heb ik toch een stukje van hem meegekregen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Awh da's echt jammer dat je ze nooit gekend hebt. Vooral als je zulke dingen te horen krijgt.
    Mijn opa en oma zijn echt mijn steun en toeverlaat. Als ze er niet waren geweest, was het een stuk slechter met me afgelopen. Dan kon je me waarschijnlijk afschrijven.


    No growth of the heart is ever a waste