• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale

    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Clint schreef:
    (...)
    Ronaldo, of course :W


    Ik zei Duitsland, geen Portugal

    Clint schreef:
    (...)
    LASERGUUUUUUUUUNS!


    LASER ALL THE RONALDO

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:25 ]


    i put the fun in funeral

    Boutella schreef:
    (...)

    Geluk.


    Da's gelul vriend. 't Is niet alsof Oranje opeens niet kan voetballen.


    i put the fun in funeral

    Jakhals schreef:
    Wie heeft eigenlijk de 2e goal voor Duitsland gemaakt, ik mocht het niet opzetten van mn vader :@


    De 2e van Duitsland was van Bender. Gomez is eruit. De tweede van Portugal van Ronaldo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Audacity schreef:
    (...)

    LASER ALL THE RONALDO

    HELL YEAH, LASER HIS HAIR SO THAT HE CANNOT PLAY ANYMORE.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Audacity schreef:
    (...)

    Da's gelul vriend. 't Is niet alsof Oranje opeens niet kan voetballen.


    Ze hadden veel gelukjes hoor. De sfeer was ook veel beter, nu kutten ze alleen maar op elkaar maar het was veel geluk ga maar terug kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ach, nu ben ik voor Spanje en Portugal (:

    Ze hebben kansen genoeg gehad dus het is hun eigen schuld dat ze niet door zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    Geluk.

    Sorry, maar dat vind ik wel onzin. Toen was het samenspel veel beter en zaten ze in een flow. Er is iets heel erg hard misgegaan binnen de groep daar.. Waarschijnlijk botsingen van ego's en spanningen wat betreft de basis, en waarschijnlijk ook nog allemaal persoonlijke zaken waar wij niks van weten. Ze kunnen echt wel voetballen.


    ars moriendi

    Clint schreef:
    (...)
    HELL YEAH, LASER HIS HAIR SO THAT HE CANNOT PLAY ANYMORE.


    Omg, misschien is het net als bij Samson&Delilah 8D. Kom, we gaan iemand een fijne knipbeurt geven :9~.


    i put the fun in funeral

    Bluh, ik kijk dus geen EK meer.


    Til hug og blod.

    Audacity schreef:
    (...)

    Omg, misschien is het net als bij Samson&Delilah 8D. Kom, we gaan iemand een fijne knipbeurt geven :9~.

    KAAL.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ZONDER PUNTEN NAAR HUIS, JONGENS! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn boys liggen eruit. Voor dit EK gun is het onze Duitse vriendjes.


    ars moriendi

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:32 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat vind ik wel onzin. Toen was het samenspel veel beter en zaten ze in een flow. Er is iets heel erg hard misgegaan binnen de groep daar.. Waarschijnlijk botsingen van ego's en spanningen wat betreft de basis, en waarschijnlijk ook nog allemaal persoonlijke zaken waar wij niks van weten. Ze kunnen echt wel voetballen.


    Wat er nu is misgegaan? Hun verlies, dat ging mis. Daarom is de sfeer nu zo en dat zeggen ze zelf op de persconferentie. Ik zeg niet dat ze niet kunnen voetballen, nee dat heb je ook niet gehoord maar we zaten in een relatief makkelijke poule, Brazilië net aan gewonnen mede door grote fouten van Brazil en Urugay, ja, dat is zo'n land waar je het ook niet altijd van verwacht dat was de enige wedstrijd waar ik van heb genoten. Maar ik zal jullie wel een beetje laten :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."