• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale

    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch? Mag ik niet blij zijn? Het blijft een EK topic geen Oranje topic en daabij waren de rollen omgedraait hadden jullie ook geen rekening gehouden met mij.


    Het was geen bevel, alleen een verzoek. Als jij zo nodig in je eentje Oranje's nederlaag hier wil vieren, ga je gang. Verwacht alleen niet dat je er verder nog iemand blij mee maakt :').


    i put the fun in funeral

    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland


    ^Dit moet onder 'kwartfinales' toch? als ik het goed begrijp. 8D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het echt te erg dat Nederland eruit ligt, maar dit was ook wel echt een verschrikkelijk toernooi.

    Dan ga ik toch voor de ploeg waar de meeste spelers van "mijn" clubje bij zitten (Bayern), en dat is dan toch wel

    D U I T S L A N D


    ars moriendi

    Meade schreef:
    (...)

    Ik vond het Vlaar vandaag anders ook nog wel redelijk doen, maar Bronckhorst mis ik inderdaad. Mooie doelpunten van beide trouwens. (: Helaas, my votes go to Spain now.


    Vlaar was idd nog wel redelijke en ik steun Spanje met je (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boutella schreef:
    (...)

    high five Gurrllll. We're going to win!


    Hell to the yes! Voor wie ben je nu ;d?


    Olive

    Smalth schreef:
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland


    ^Dit moet onder 'kwartfinales' toch? als ik het goed begrijp. 8D


    Jep, Portugal op de plaats waar 2e groep B staat en Duitsland op de plek waar Winnaar groep B staat 8D

    Yeaaaah Duitsland is door. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huntelaar schreef:
    Ik vind het echt te erg dat Nederland eruit ligt, maar dit was ook wel echt een verschrikkelijk toernooi.

    Dan ga ik toch voor de ploeg waar de meeste spelers van "mijn" clubje bij zitten (Bayern), en dat is dan toch wel

    D U I T S L A N D


    Ik support mee

    Arabesque schreef:
    (...)

    Hell to the yes! Voor wie ben je nu ;d?


    Ik? Ik blijf voor Portugal en Duitsland tot mijn dood, meisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat zeg ik toch? Mag ik niet blij zijn? Het blijft een EK topic geen Oranje topic en daabij waren de rollen omgedraait hadden jullie ook geen rekening gehouden met mij.

    Ja, maar het lijkt alsof je persé je gelijk wilt halen dat Nederland slechter is dan Portugal... Nederlands is goed en Potrugal is goed. Alleen bij Nederland zit het vaak tussen de oren, dat voetbal.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou ik heb net de oranje vlaggetjes al uit de tuin gehaald. :Y) Mijn buren hadden hetzelfde idee haha


    -

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik? Ik blijf voor Portugal en Duitsland tot mijn dood, meisje.


    Ik ben sowieso voor Portugal, mijn vriendje voor Duitsland. Dat zal nog interessant worden :')


    Olive

    Ik support Frankrijk ook, die mag ik niet vergeten (H)

    Antebellum schreef:
    (...)
    Ja, maar het lijkt alsof je persé je gelijk wilt halen dat Nederland slechter is dan Portugal... Nederlands is goed en Potrugal is goed. Alleen bij Nederland zit het vaak tussen de oren, dat voetbal.


    Ik vind alles goed maar het goed praten van Nederland irriteerd me. Maar ik wil niet gelijk praten hoor, helemaal niet. Ik druf best te zeggen dat Portugal al jaren geen enorme prestaties heeft, maar mag ik daarom niet blij zijn. Andersom is het net zo hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben teleurgesteld, boos en verdrietig.


    Normal girl at day, Catwoman at night.