• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland


    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië - Spanje
    Italië - Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale

    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Winnaar groep C - 2e groep D
    Winnaar groep D - 2e groep C


    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik vind alles goed maar het goed praten van Nederland irriteerd me. Maar ik wil niet gelijk praten hoor, helemaal niet. Ik druf best te zeggen dat Portugal al jaren geen enorme prestaties heeft, maar mag ik daarom niet blij zijn. Andersom is het net zo hoor.

    Dat komt omdat je hier met allemaal Nederlanders op een forum zit en de meesten achter hun land staan. Daarnaast is er ook heel veel gezeik op het Nederlands Elftal geweest. Ze hebben een ontiegelijk slecht toernooi gespeeld, maar om om die reden dan meteen te zeggen dat ze in 2010 met geluk tweede zijn geworden, vind ik te ver gaan.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik vind alles goed maar het goed praten van Nederland irriteerd me. Maar ik wil niet gelijk praten hoor, helemaal niet. Ik druf best te zeggen dat Portugal al jaren geen enorme prestaties heeft, maar mag ik daarom niet blij zijn. Andersom is het net zo hoor.

    Ik zeg ook niet dat je niet blij mag zijn. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Screw this.
    GO FRANCE!


    Daar doen we 't voor!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adios Holanda! Hola España!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aragog schreef:
    Screw this.
    GO FRANCE!


    Daar doen we 't voor!

    Ribery ftw ! Echt een held. Maar nu Nederland er kansloos uit ligt, hoop ik dat Duitsland de titel pakt.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat komt omdat je hier met allemaal Nederlanders op een forum zit en de meesten achter hun land staan. Daarnaast is er ook heel veel gezeik op het Nederlands Elftal geweest. Ze hebben een ontiegelijk slecht toernooi gespeeld, maar om om die reden dan meteen te zeggen dat ze in 2010 met geluk tweede zijn geworden, vind ik te ver gaan.


    Amen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik vond het Vlaar vandaag anders ook nog wel redelijk doen, maar Bronckhorst mis ik inderdaad. Mooie doelpunten van beide trouwens. (: Helaas, my votes go to Spain now.


    Ah, kom op, Spanje? :'D Ik wil niet bevooroordeeld zijn vanwege het WK, maar het is gewoon saai als ze voor de derde keer op rij winnen. Geef iemand anders eens een kans aub, anders vind ik er echt geen hol meer aan :'D. Dan wordt het gewoon eentonig.

    Nee, ik ben voor Duitsland. Zij verdienen het om kampioen te worden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    We zijn wel legendarisch hoor; Alle wedstrijden in de poule verliezen is ook een prestatie!


    Til hug og blod.

    Was het iemand opgevallen dat Ronaldo zijn kapsel weer had veranderd na de rust ?? :Y)

    Jakhals schreef:
    Was het iemand opgevallen dat Ronaldo zijn kapsel weer had veranderd na de rust ?? :Y)


    Oh god ja, wat een walgelijk ijdel mannetje toch ook (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jakhals schreef:
    Was het iemand opgevallen dat Ronaldo zijn kapsel weer had veranderd na de rust ?? :Y)


    Ja, haha.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jakhals schreef:
    Was het iemand opgevallen dat Ronaldo zijn kapsel weer had veranderd na de rust ?? :Y)


    Ja, mij was het opgevallen ;d


    Olive

    Jakhals schreef:
    Was het iemand opgevallen dat Ronaldo zijn kapsel weer had veranderd na de rust ?? :Y)

    Hij dacht zeker: 'Laat ik eens extra veel gel in mijn haar doen. Dat ziet namelijk héél sexy uit.'
    *Begint te hoesten*


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit is gewoon vernederend =-O Alleen Stekelenburg was goed. :-P Rafael had geen vaart en Mart van Berwijk haalde een verdediger weg :-Q


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Antebellum schreef:
    (...)
    Hij dacht zeker: 'Laat ik eens extra veel gel in mijn haar doen. Dat ziet namelijk héél sexy uit.'
    *Begint te hoesten*

    Echt hè.. verschrikkelijk.


    ars moriendi