• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)







    [ bericht aangepast op 9 juli 2018 - 15:03 ]

    Ik heb het topic gesloten met een vraag, dus ik post hem gewoon nog een keer (yay!)

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^

    Niet echt een mening over want geen ervaring mee, maar als jij het zou willen proberen is je eigen mening toch ook de enige die telt :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil dit topic wel bij MT :’).


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Clapton schreef:
    Niet echt een mening over want geen ervaring mee, maar als jij het zou willen proberen is je eigen mening toch ook de enige die telt :)


    Ik heb een prachtige vossenstaar waar ik heel blij mee ben, maar ik heb soms het idee dat er een taboe op buttplugs ligt dus ik was benieuwt naar de meningen van Q ^^

    Freyr schreef:
    (...)

    Ik heb een prachtige vossenstaar waar ik heel blij mee ben, maar ik heb soms het idee dat er een taboe op buttplugs ligt dus ik was benieuwt naar de meningen van Q ^^


    Ik weet niet hoe het op Q zit maar volgens mij is het buiten Q om al wel best een trend aan het worden als ik Tumblr moet geloven :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg Lieke, de eerste keer dat ik een van de sekstopics aanklik en meteen zie ik jou. :'D Ik heb eigenlijk nog nooit over dat onderwerp nagedacht, maar ik kan me voorstellen dat er hele mooie dingen te koop zijn. You do you boo, zou ik gewoon zeggen.

    Also, hoi iedereen. Ik heb deze topics door ingewikkelde persoonlijke dingen lang genegeerd, maar fuck it. :W


    Caution first, always.

    Freyr schreef:
    Ik heb het topic gesloten met een vraag, dus ik post hem gewoon nog een keer (yay!)

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^

    Furry's zijn niet mijn ding, maar buttplugs in het algemeen sta ik wel open voor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Noct schreef:
    Omg Lieke, de eerste keer dat ik een van de sekstopics aanklik en meteen zie ik jou. :'D Ik heb eigenlijk nog nooit over dat onderwerp nagedacht, maar ik kan me voorstellen dat er hele mooie dingen te koop zijn. You do you boo, zou ik gewoon zeggen.

    Also, hoi iedereen. Ik heb deze topics door ingewikkelde persoonlijke dingen lang genegeerd, maar fuck it. :W


    Jamie! Eh, het is niet wat het lijkt..!
    Nah, just kidding. Nu weet je gelijk mijn kink, dit zal ons vast op een diepere, intense laag van onze vriendschap brengen (krul)



    Nym schreef:
    (...)
    Furry's zijn niet mijn ding, maar buttplugs in het algemeen sta ik wel open voor.


    Autch. Er zit wel echt een heel groot verschil tussen furry's en buttplug tails (en petplay e.d.), verwar dat alsjeblieft niet ^^ Ik heb niks tegen furry's maar ik voel er totaal niks voor hihi

    ^ HAHA, I love you, my friend. Maar inderdaad, zo leren we weer iets nieuws over elkaar. (krul)


    Caution first, always.

    Freyr schreef:
    (...)

    Autch. Er zit wel echt een heel groot verschil tussen furry's en buttplug tails (en petplay e.d.), verwar dat alsjeblieft niet ^^ Ik heb niks tegen furry's maar ik voel er totaal niks voor hihi


    Dit xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb er ook niet echt een mening over


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Freyr schreef:
    Ik heb het topic gesloten met een vraag, dus ik post hem gewoon nog een keer (yay!)

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^


    Ik heb zelf een hele mooie, vrij dure kattenstaart. Deze kan ik ook gewoon gebruiken voor een cosplay zonder de plug dan. Ik gebruik hem niet vaak omdat het echt ontzettend rottig is om die staart schoon te maken iedere keer (en omdat ik nooit echt alleen thuis ben, dus das best awkward als je dan ineens naar beneden geroepen wordt om te gaan eten oid).


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb zelf een hele mooie, vrij dure kattenstaart. Deze kan ik ook gewoon gebruiken voor een cosplay zonder de plug dan. Ik gebruik hem niet vaak omdat het echt ontzettend rottig is om die staart schoon te maken iedere keer (en omdat ik nooit echt alleen thuis ben, dus das best awkward als je dan ineens naar beneden geroepen wordt om te gaan eten oid).


    Ik heb precies het zelfde, maar dan een vosje ^^ Ik ben er echt verliefd op

    Freyr schreef:
    Ik heb het topic gesloten met een vraag, dus ik post hem gewoon nog een keer (yay!)

    Het is vast al een keertje eerder gevraagd, maar ik ben heel erg benieuwt naar jullie mening over buttplug staarten ^^


    Ik kan hier met m'n hoofd niet bij, haha. Dat bedoel ik overigens absoluut niet lullig, maar ik begrijp zelf niet hoe iemand daar opgewonden om kan raken omdat ik dat zelf niet heb? (Dat heb ik bijvoorbeeld ook met zoiets als wurgseks, haha).

    Ik krijg sowieso al kriebels bij buttplugs / anaal / whatever. :W


    Just dropping dis here. opinions? C;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya