• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 18:36 ]

    [iedereen heeft nu een District genoot haha :P alleen geheel District 7 is nu vrij.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Na Luca's uitleg knikte ik begrijpend. 'Ik snap het. Ik denk dat we het moeten gebruiken voor de mensen die er het ergst aan toe zijn. Zijn er niet meer bladeren? Anders kunnen we altijd nog gaan zoeken.'


    [slecht getimed dat Kaya nu off is :P]

    {Woohoo :D}


    Tijd voor koffie.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik snap het. Ik denk dat we het moeten gebruiken voor de mensen die er het ergst aan toe zijn. Zijn er niet meer bladeren? Anders kunnen we altijd nog gaan zoeken" Zegt ze dan.
    "Zoeken? Dit is de tweede keer dat ik ooit zo'n ding ben tegengekomen. Zoeken is echt geen optie. Ze moeten op je pad komen en anders kun je heel lang gaan zoeken" Zeg ik, terwijl ik mijn rugzak dichtrits. "Wie is er eigenlijk het slechtst aan toe?" Vraag ik mezelf dan hardop af. "Zullen we het in de groep gooien of houden we het voor ons zelf en kiezen we de gewonde uit? Als we het in de groep gooien heb je kans op gevechten en zo rustig als dat het nu is, vind ik het op zich ook wel fijn" Dat laatste zeg ik wat zachter, als ik eraan terug denk hoe ik een tijdje geleden levenloos voor me uit aan het staren was en even in mijn eigen wereld rondwandelde.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jonah zit ergens op een steen omdat Lisa dood is, hij is gewond maar Freya vergat dat een beetje door Dan, ze komt eraan!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Hou het voor degenen die er het ergst aan toe zijn, we weten niet wie er nog gewond raakt... Heb je alle bladen?' vroeg ik fluisterend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Hou het voor degenen die er het ergst aan toe zijn, we weten niet wie er nog gewond raakt.. Heb je alle bladen?" Vraagt hij fluisterend, waarna ik even knik. "Jammer genoeg zit er aan iedere plant maar één blad" Mompel ik en kijk even rond. Meestal staat er om zo'n plant nog een groene. Maar door zijn onopvallend kleur, zijn ze niet echt makkelijk te vinden. Een bloem die echt, maar dan ook écht een verschrikkelijke smaak heeft en kleine wonden doet genezen. Ze komen vaker voor dan deze paarse, maar zijn moeilijker te vinden. "Een paarse plant gaan we niet vinden, maar een groene moet te doen zijn" Zeg ik plots, terwijl ik me omdraai en weer terug naar de paarse plant loop, waar nu alleen nog een bloem aanzit. "Hij hoort vlak bij een paarse plant te staan, maar is moeilijk te vinden" Vervolg ik, waarna ik even stil blijf staan, zodat ik het plaatje van de plant even in mijn gedachte kan houden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Na de groene komen er niet nog meer planten, aangezien er dan teveel mensen worden genezen x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( ergens net buiten kamp maar hij is gewond en de wond is gaan ontsteken... Maar ik moet zo oppassen dus ik denk niet dat ik vanavond nog online kom:()


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    ( maar ik ben nu wel nog 20 minuutjes online:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 12

    Ik keek naar de paarse en probeerde een groene versie te vinden, maar het hele gebied zag groen... Ondertussen verzamelde ik ook nog eetbare plantjes.
    'Een groot deel van de wonden gaan we gewoon moeten ontsmetten en het genezingsproces van het lichaam vertrouwen...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Wat was er eigenlijk met Leif gebeurt? Die is al vrij lang geleden gestopt... Maargoed, nu is Jens er :3}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Jonah kan ik nergens vinden, em ik kijk om me heen. Ik zoek Fred en Noëmi, ongeveer de enige die vertrouw. Ik sta in de midden van een groep mensen, waar ik niet aan gewend ben. Waar zou mijn district genoot eigenlijk zijn? Ik kijk een beetje om me heen.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:06 ]


    Tijd voor koffie.

    Kaya Adriana Fae || district 5
    Opeens hoor ik stemmen van meerdere mensen. Als ik opkijk zie ik een hele groep met tributen voor me staan. Snel pak ik mijn aan de grot muur geslepen stok en ga in verdedigings positie staan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jens William Emberson. || District 13.

    Nadat ik mijn laatste hap heb doorgeslikt, leg ik de botjes van de gebraden eekhoorn in een kuiltje, waarna ik het prut er weer overheen leg en er even op stamp. Daarna doof ik het vuur, door het as uit elkaar te halen en het laatste water uit mijn vul fles eroverheen te gieten. Wanneer ik alle sporen van enig leven heb uitgewist, ga ik weer verder op pad en luister ik goed naar de tekens om me heen, van mogelijke tributen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( nouja ik moet gaan, als ze daar Wifi hebben dan kom ik nog wel online via m'n iPod anders tot vanavond laat of morgen )


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [En het is dood. >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'