• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aangemeld :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vrijdag ga ik het land uit, dus dan is het twee weken niets van updates of weet ik wat te horen krijgen... Damn!


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Vrijdag ga ik het land uit, dus dan is het twee weken niets van updates of weet ik wat te horen krijgen... Damn!


    Niet vloeken, Sharon! ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Niet vloeken, Sharon! ;D

    Dat noem ik geen vloek hoor (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dat noem ik geen vloek hoor (cat)

    Simsalabim! Ik heb je net bevloekt YAY!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    Nooo, moet m'n inschrijving afmaken D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sandera schreef:
    (...)
    Simsalabim! Ik heb je net bevloekt YAY!

    vervloekt (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    vervloekt (cat)

    Misschien..:W

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:23 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ben klaar. Halfuurtjeswerk ftw.
    Totaal afgeraffeld dus xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Ik ben klaar. Halfuurtjeswerk ftw.
    Totaal afgeraffeld dus xd


    Wacht dan gewoon nog even met inlever joh! Je hebt tot 12 uur :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Wacht dan gewoon nog even met inlever joh! Je hebt tot 12 uur :')

    Nah, ik lever alles in zodra het af is. Ik heb een soort toetsen-trauma :') Alles wat ik later verbeter bij toetsen, blijkt fout, en het antwoord dat ik eerst had, goed. Dus nee, ik heb het nu maar ingeleverd :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Shinibubbles schreef:
    Mijn account is verwijderd, zo goed en kwaad als dat kan op Quizlet, maar dit zet ik vanmiddag dus weer op actief. Dit was door prive redenen. Is dit een probleem voor dit? Het gebeurt normaal nooit en het waren echt extreme omstandigheden.


    Dit account dus. (bloos) Ik zou graag weten of dit mijn eigen kansen beinvloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Nah, ik lever alles in zodra het af is. Ik heb een soort toetsen-trauma :') Alles wat ik later verbeter bij toetsen, blijkt fout, en het antwoord dat ik eerst had, goed. Dus nee, ik heb het nu maar ingeleverd :'D


    Haha, oké, daar zit ook wat in :')

    Ik zit nog altijd te bedenken wat mijn goede en slechte kanten zijn ><


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Haha, oké, daar zit ook wat in :')

    Ik zit nog altijd te bedenken wat mijn goede en slechte kanten zijn ><

    Ghehe, daar was ik juist zo uit. Ik heb teveel slechte kanten, en van mijn goede kon ik ook wel wat maken :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dit account dus. (bloos) Ik zou graag weten of dit mijn eigen kansen beinvloed.

    Als we jou aanmelding tegen komen en op je profiel zouden kijken en je zou dus inactief zijn nog, dan hebben we wel zoiets van 'whut, wat is dit?', maar je bent al weer terug, soo [:
    Als mod kan je jezelf ook op inactief zetten maar dat doen we nooit. Nog maar één iemand heeft dat één keer gedaan, lang geleden [:
    Maar als het verder nooit voorkomt zoals je zegt.. Nee, ik denk niet dat dit dan je kans beïnvloed [: