• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kanda schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon serieus je vraag beantwoord :W dus waarom je sorry?


    Die capslock woorden kwamen nogal bot over.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    (...)

    Die capslock woorden kwamen nogal bot over.


    Sorry, was niet zo bedoeld (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Sorry, was niet zo bedoeld (bloos)


    Oke ^^


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik wil niet zeuren, drammen of whatever.. Maar wanneer worden de nieuwe mods bekend gemaakt?

    Dat weten we niet precies, we weten niet wanneer iedereen precies klaar is want sommige moderators hebben het druk enzo.. Maak ik gok op 1 a 2 weken, zoiets [: Zodra we allemaal klaar zijn zullen we zo snel mogelijk de uitslag bekend maken ^^

    Krull schreef:
    (...)
    Dat weten we niet precies, we weten niet wanneer iedereen precies klaar is want sommige moderators hebben het druk enzo.. Maak ik gok op 1 a 2 weken, zoiets [: Zodra we allemaal klaar zijn zullen we zo snel mogelijk de uitslag bekend maken ^^


    Dat is nog best wel snel, als ik ervan uit mag gaan dat veel mensen zich aangemeld hebben.


    26 - 02 - '16

    Krull schreef:
    (...)
    Dat weten we niet precies, we weten niet wanneer iedereen precies klaar is want sommige moderators hebben het druk enzo.. Maak ik gok op 1 a 2 weken, zoiets [: Zodra we allemaal klaar zijn zullen we zo snel mogelijk de uitslag bekend maken ^^


    Als het langer dan 3 weken is ben ik al op vakantie als het bekend wordt gemaakt, lol :')

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 12:43 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Krull schreef:
    (...)
    Dat weten we niet precies, we weten niet wanneer iedereen precies klaar is want sommige moderators hebben het druk enzo.. Maak ik gok op 1 a 2 weken, zoiets [: Zodra we allemaal klaar zijn zullen we zo snel mogelijk de uitslag bekend maken ^^


    Voor mij is dat beter, internet ligt er bij ons uit [why does God created kpn?] en ik kan niet op internet thuis dus. Ik zou het wel prima vinden als ik ten minste die dag online kwam van de uitslag, zou wel zo leuk zijn, lol, aangezien ik wel wil weten wie de nieuwe gelukkige zijn. [:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:55 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hoe hyper zijn jullie dan wel niet voor de uitslagen?


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    Hoe hyper zijn jullie dan wel niet voor de uitslagen?

    Héél hyper. Hopelijk word ik geen rondrennende stuiterbal, net als bij de bèta-verkiezingen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Héél hyper. Hopelijk word ik geen rondrennende stuiterbal, net als bij de bèta-verkiezingen.


    Ach, ik ben van mezelf al een stuiterbal, dus het valt mee. Maar ik space 'm omdat er geen internet is en ik nog een schrijfopdracht moet inleveren en ik geen internet heb. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Creed schreef:
    Hoe hyper zijn jullie dan wel niet voor de uitslagen?

    Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wie het worden. Ik hoop wel een beetje dat ik het wordt, maar dan zie ik wel weer een aantal mensen die ik (eerlijk gezegd) beter vind.
    Maar het is niet dat ik sta te springen, ik ben gewoon benieuwd :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Forks schreef:
    (...)

    Ach, ik ben van mezelf al een stuiterbal, dus het valt mee. Maar ik space 'm omdat er geen internet is en ik nog een schrijfopdracht moet inleveren en ik geen internet heb. o.o

    Hoe kom je hier dan zonder internet?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Creed schreef:
    Hoe hyper zijn jullie dan wel niet voor de uitslagen?


    Ik ben eerder nerveus voor de uitslagen, ik zit al hele dagen bezig dat ik beter dat gezegd had, of dat beter zo had opgesteld en zo. :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Creed schreef:
    Hoe hyper zijn jullie dan wel niet voor de uitslagen?

    Niet echt hyper maar eerder benieuwd en ik ben goldmember dus ik ga smileys voor het leven gebruiken. Het spijt me als je je er aan irriteerd*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb, na lang nadenken, me ook ingeschreven c:


    Me so good.