• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Interpol schreef:
    Je weet dat je als mod met GM wel gewoon nog reclame hebt?


    Dat doet me er trouwens aan denken: als moderator moet je reclame's kunnen zien, toch? Maar ik heb ad-block geinstaleerd, moet ik dat dan weghalen in het geval dat jullie mij er bij kiezen? De kans is klein, maar ik zou het toch willen weten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 13:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je was me voor (cat)


    I am an idiot, I move.

    Mijn topics. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    Mijn topics. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat doet me er trouwens aan denken: als mdoerator moet je reclame's kunnen zien, toch? Maar ik heb ad-block geinstaleerd, moet ik dat dan weghalen in het geval dat jullie mij er bij kiezen? De kans is klein, maar ik zou het toch willen weten.

    Ik heb ad block ook gewoon aanstaan hoor :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat doet me er trouwens aan denken: als mdoerator moet je reclame's kunnen zien, toch? Maar ik heb ad-block geinstaleerd, moet ik dat dan weghalen in het geval dat jullie mij er bij kiezen? De kans is klein, maar ik zou het toch willen weten.

    Jup. Wij moeten namelijk de reclame ook in de gaten houden. Of die wel geschikt is voor de leden van deze site.


    I am an idiot, I move.

    - mijn topics - (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Shellshock schreef:
    (...)
    Ik heb ad block ook gewoon aanstaan hoor :'D

    Foei Elisa!


    I am an idiot, I move.

    Dat zijn twee verwarrende antwoorden. :'D
    Maar okay, ik neem aan dat het dus uit moet. ^^ That's not a problem. Bedankt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Interpol schreef:
    (...)
    Foei Elisa!

    Ja wat (cat) Anders moet ik het de hele tijd aan en uit zetten haha :3 Op mijn telefoon zie ik het wel gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Escritura schreef:
    Dat zijn twee verwarrende antwoorden. :'D
    Maar okay, ik neem aan dat het dus uit moet. ^^ That's not a problem. Bedankt.

    We moeten de reclame in de gaten houden, dat sowieso. Als Elisa dat niet doet dan.... Hum. XD


    I am an idiot, I move.

    Escritura schreef:
    Dat zijn twee verwarrende antwoorden. :'D
    Maar okay, ik neem aan dat het dus uit moet. ^^ That's not a problem. Bedankt.

    Het hoeft niet, het is handiger als je het wel doet, voor het geval er reclames tussen zitten die niet geschrikt zijn voor Q. Maar dit komt bijna niet voor.
    Bovendien zit ik vaak op Q op mijn mobiel en daar zie ik wel gewoon reclame, dus ik vind het prima :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    *Abo*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Interpol schreef:
    (...)
    We moeten de reclame in de gaten houden, dat sowieso. Als Elisa dat niet doet dan.... Hum. XD

    Ga eens niet zo haten (joehoe)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Interpol schreef:
    (...)
    We moeten de reclame in de gaten houden, dat sowieso. Als Elisa dat niet doet dan.... Hum. XD


    Okay. ^^ Ik kan wel elven zonder ad-block. Is ook logisch eigenlijk, maar ik wilde het even zeker weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.