• De inschrijvingen zijn gesloten!

    Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Topic 1
    Topic 2


    Veel gestelde vragen:

    'Hoe oud moet ik zijn om moderator te worden?'
    Er staat geen specifieke leeftijd op. Het gaat vooral om je gedrag en volwassenheid.

    'Wanneer is de uitslag?'
    Wij krijgen alle aanmeldingen binnen als de inschrijvingen sluiten (op 27 juni). Dan zullen wij 1 week a 2 weken nodig hebben om het te beoordelen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 juni 2012 - 0:05 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Hoe kom je hier dan zonder internet?


    Ik kan soms bij buren, die er geen last van hebben, internetten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spanning en sensatie!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben zó nieuwsgierig!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aangemeld!
    Spannend :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Hoelang duurt het voordat we het weten?

    Confused schreef:
    Hoelang duurt het voordat we het weten?

    Zoals eerder is gezegt is deze wedstrijd 27 juni afgelopen en duurt het 1 à 2 weken voordat ze door de aanmeldingen heen zijn.(bloos)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 15:09 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Zoals eerder is gezegt is deze wedstrijd 27 juni afgelopen en duurt het 1 à 2 weken voordat ze door de aanmeldingen heen zijn.(bloos)

    Haha 'wedstrijd'? Ik zie het eerlijk gezegd niet als een wedstrijd, hoor, haha. (:

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Zoals eerder is gezegt is deze wedstrijd 27 juni afgelopen en duurt het 1 à 2 weken voordat ze door de aanmeldingen heen zijn.(bloos)


    Ik heb de eerdere reacties niet gelezen, kost nogal veel tijd om dat allemaal door te lezen. Maar toch bedankt.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 12:39 ]

    Oehh, ik moet me nog steeds aanmelden, haha. Ik ga vandaag mijn formulier nog een keer goed nakijken en alle aanvullingen er bij zetten. Dan laat ik het nog een dag rusten, ga ik het nog een keer aanpassen. En dan ga ik het inleveren:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Neenie schreef:
    (...)
    Haha 'wedstrijd'? Ik zie het eerlijk gezegd niet als een wedstrijd, hoor, haha. (:

    WTF HAHAHA ik ook niet!.. Volgensmij zat ik op dat moment ook in het wedstrijdenforum HAHA:W

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 15:15 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb me aangemeld :)
    Niet geschoten altijd mis zal ik maar zeggen:Y)


    I Love You

    Barnabas schreef:
    Spanning en sensatie!

    Dude hang jij hier nog steeds rond? Hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dude hang jij hier nog steeds rond? Hahaha.
    Was jij geen beta-reader LaJoie


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Quiescent schreef:
    Oehh, ik moet me nog steeds aanmelden, haha. Ik ga vandaag mijn formulier nog een keer goed nakijken en alle aanvullingen er bij zetten. Dan laat ik het nog een dag rusten, ga ik het nog een keer aanpassen. En dan ga ik het inleveren:Y)


    Winter is coming.

    Ik ga vanaf 7 juli op vakantie. Als ik dan uitgekozen zou worden zal ik waarschijnlijk op vakantie zijn op het moment dat het bekend word gemaakt.
    Zou dit een probleem zijn? Er is daar geen internet.


    Winter is coming.