• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]

    Kunnen we echt niet het volgende topic in off topic doen? Die anderen, die ons overigens fakers noemen, kunnen in hun eigen topics blijven en wij toch ook? Er is geen ruzie nodig, maar dan maakt het niet uit als we dus offtopic gaan en dat is misschien ook fijner voor de mods? Maakt mij niks uit hoor. (:

    Beterrr scoort Spanje, want ze moeten door -want ik wil een duitsland en spanje finale. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Braxford schreef:
    Maar serieus ik vin het mean ik bedoel de enige die het voetbaltopic lezen en posten zijn wij (nerd)
    Schattig plaatje btw van Ronaldo junior&ronaldo senior (:


    They're so cute!


    Of het leuk is dat hij je vader is, is een ander verhaal :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    naja sweethearts ik ga, sweet dreams about those hawt football players :9~

    Xoxo


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesut schreef:
    Kunnen we echt niet het volgende topic in off topic doen? Die anderen, die ons overigens fakers noemen, kunnen in hun eigen topics blijven en wij toch ook? Er is geen ruzie nodig, maar dan maakt het niet uit als we dus offtopic gaan en dat is misschien ook fijner voor de mods? Maakt mij niks uit hoor. (:

    Beterrr scoort Spanje, want ze moeten door -want ik wil een duitsland en spanje finale. :3


    Ho, Wacht, ik mis iets. Hebben we mensen die ons fakers noemen? We krijgen fans! Wacht maar meiden het wordt nog erger als we met onze mannetjes gaan. :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Braxford schreef:
    naja sweethearts ik ga, sweet dreams about those hawt football players :9~

    Xoxo


    Thaaanks you 2. Ik ga nu weer verder kijken en hopen dat Spanje scoort. Bye xx.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Kunnen we echt niet het volgende topic in off topic doen? Die anderen, die ons overigens fakers noemen, kunnen in hun eigen topics blijven en wij toch ook? Er is geen ruzie nodig, maar dan maakt het niet uit als we dus offtopic gaan en dat is misschien ook fijner voor de mods? Maakt mij niks uit hoor. (:

    Beterrr scoort Spanje, want ze moeten door -want ik wil een duitsland en spanje finale. :3


    Wait.. FAKERS? wie zeggen dat dan?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Boutella schreef:
    (...)

    Ho, Wacht, ik mis iets. Hebben we mensen die ons fakers noemen? We krijgen fans! Wacht maar meiden het wordt nog erger als we met onze mannetjes gaan. :')


    Haha ik dacht ik lees dat topic, omdat het ook over voetbal gaat, leek me leuk. Maar ja, laat ze maar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Braxford schreef:
    naja sweethearts ik ga, sweet dreams about those hawt football players :9~

    Xoxo


    Sweet dreams sweety(flower)


    ~

    Braxford schreef:
    (...)

    Wait.. FAKERS? wie zeggen dat dan?



    Noooo ik wil niet dat er zo ruzie is. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha ik dacht ik lees dat topic, omdat het ook over voetbal gaat, leek me leuk. Maar ja, laat ze maar. (:


    Ik had dat net ook al gelezen ja xD. Laat ons lekker in ons topic blijven en hun in hun eigen toch?


    ~

    Ze moeten niet zeiken. Ik zit op me bb btw maar man ik val bijna in slaap ben moe like a boss.

    Anyway ik had meer verwachtingen van Spanje.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Weet iemand misschien of Afellay rond 6 juli weer in Barcelona is (:?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LHemsworth schreef:
    Wat vinden jullie tot nu toe eigenlijk de mooiste spelersshirts op dit EK?

    Ik die van Duitsland thuis & Nederland uit


    Ik vind die uit-shirts van NL lelijk
    Die van Kroatië vind ik leuk, en van Duitsland thuis

    Mesut schreef:
    (...)

    Haha ik dacht ik lees dat topic, omdat het ook over voetbal gaat, leek me leuk. Maar ja, laat ze maar. (:


    Ik was ook niets anders van plan. Als ik wil bitchen had ik dat al lang gedaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bisous schreef:
    Weet iemand misschien of Afellay rond 6 juli weer in Barcelona is (:?


    Nee sorry I don't know ): Ga je er heen dan?


    ~