• Druk op je ctrl-toets tegelijkertijd met de v-toets, en ontdek wat je het laatst gekopieerd hebt ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Alleen maar tranen van geluk


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Bløf


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oeps, een lijst van é-mailadressen. Die ga ik hier precies toch niet plaatsen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor jou lijkt het misschien maar een band. Ze spelen gewoon muziek. Ze zijn een stel getatoeëerde freaks. Maar voor mij zijn ze de reden dat ik nog adem haal. Ze zijn de enige hoop die ik heb wanneer al het andere weg is. Ze zijn mijn licht in het duister. Hun boodschap, hun muziek, hun teksten zorgen ervoor dat ik niet opgeef. Het feit dat ze hun doel hebben bereikt, dat ze zoveel hebben overtroffen waar ik nu doorheen ga... Dat laat mij geloven in een toekomst. Voor jou lijkt het stom dat ik huil als ik ze voor het eerst live zie, of wanneer ik ze voor het eerst ontmoet. Ga je gang en kijk naar me alsof ik een gestoorde, geobsedeerde fan ben. Zeg tegen me dat ik raar ben, dat ik een leven moet zoeken. Maar ze zullen altijd, maar dan ook altijd mijn helden zijn. Ze zullen altijd de band zijn die mij heeft gered.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    http://www.quizlet.nl/users/Danelaw/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Caution first, always.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    http://www.belolive.be/images/Asperges-op-vlaams.jpg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    'Je weet wel dat je kamer genoot zo binnen kan komen eh.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar je bent wel schattig als je zo gefascineerd doet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you