• Enkele jaren geleden had mijn vader een mailtje naar een redactrice van een uitgeverij gestuurd over mijn schrijfsels en toen had zij naar mij geschreven dat als ik over een paar jaar nog steeds aan het schrijven was en wilde komen praten, ik het haar moest laten weten.

    En ik denk dat ik het haar nu wil laten weten 8) Na ja, ik ben nu dus een mailtje aan het schrijven, maar ik weet niet wat ik als onderwerp/titel moet doen... En ik kan niet geen titel invoeren, want dan is de kans veel te groot dat mn mailtje de prullenbak wordt ingeknikkerd 8)

    so help? (baby)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Aanvraag
    Afspraak
    Ik weet niet hoe je mail er juist uit ziet dus ja. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb je ook al stukken klaar die je haar eventueel kunt sturen? Want het lijkt me dat dat zeker in je voordeel werkt om interesse te wekken. :Y)
    En ik zou iets doen wat de aandacht lokt. 'Naar aanleiding van:' bijvoorbeeld. Valt het oog er eerder op. Goede tactiek, over het algemeen. (krul)


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    Heb je ook al stukken klaar die je haar eventueel kunt sturen? Want het lijkt me dat dat zeker in je voordeel werkt om interesse te wekken. :Y)
    En ik zou iets doen wat de aandacht lokt. 'Naar aanleiding van:' bijvoorbeeld. Valt het oog er eerder op. Goede tactiek, over het algemeen. (krul)
    Ja, ik heb een stuk klaar, maar eerst maar kijken of ze überhaupt dat wil lezen (cat)
    En Naar aanleiding van lijkt me idd ook wel goed...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Ja, ik heb een stuk klaar, maar eerst maar kijken of ze überhaupt dat wil lezen (cat)
    En Naar aanleiding van lijkt me idd ook wel goed...


    Is het niet na aanleiding van?
    En anders google je even, misschien vind je nog wat?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Is het niet na aanleiding van?
    En anders google je even, misschien vind je nog wat?
    Hebben even gegoogled en het is naar (:
    Maar toch bedankt voor je inbreng!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Hebben even gegoogled en het is naar (:
    Maar toch bedankt voor je inbreng!


    Aha, dan zou ik iets doen van:
    n.a.v. uw uitnodiging of hoe je het ook noemen wilt (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Aha, dan zou ik iets doen van:
    n.a.v. uw uitnodiging of hoe je het ook noemen wilt (:


    Nee, ik zou afkortingen juist zoveel mogelijk proberen te vermijden. Dat kan overkomen als enigszins lui of gemakzuchtig. Als je iemand beter kent kan dat vaak wel, maar er zit een lange tijd tussen het laatste gesprek en ja ... Ik zou dat zelf niet doen, in ieder geval.


    Til hug og blod.

    Retaliate schreef:
    (...)

    Nee, ik zou afkortingen juist zoveel mogelijk proberen te vermijden. Dat kan overkomen als enigszins lui of gemakzuchtig. Als je iemand beter kent kan dat vaak wel, maar er zit een lange tijd tussen het laatste gesprek en ja ... Ik zou dat zelf niet doen, in ieder geval.


    Dan ziet ze misschien als titel alleen "Naar aanleiding v......"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan ziet ze misschien als titel alleen "Naar aanleiding v......"


    Een titel hoeft ook toch niet het hele verhaal te omvatten?
    Het is alleen een simpel kopje, vaak alleen al bedoelt om de aandacht te trekken of op te vallen.


    Til hug og blod.