• Nou eigenlijk als ik mijn PTA toetsen goed heb gemaakt maar met de cijfers die ik nu heb zou ik over mogen. En mijn mentorix deed bijna een vreugdedansje vanwege dat dus ik mag ook wel blij zijn, dacht ik.

    Zijn er nog meer mensen die nu op overgaan staan qua cijfers?


    Physics is awesome

    Ik ga ook over! Naar 6VWO.
    En nu heb ik vakantie!!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Eh ja...
    ik sta een 7.4 gemiddeld over alles. En dit kan nog omhoog, niet meer omlaag. Dus ik ga over:Y)


    Miep

    Al zo'n beetje het hele jaar, gelukkig :Y)
    Op naar vwo 6, woehoe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik een 6 haal bespreken als ik 6,5 haal doorgaan.
    Ik zit nu in zeneuwen tot ik het punt krijg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als ik een halve punt hoger had gehaald voor Duits was ik over gegaan waarschijnlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga over (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik heb net mijn laatste punten binnen gekregen en ga over naar 5 havo (:


    Take risks and conquer your fears.

    Vandaag mijn punten mogen inzien en ik ga over zonder verliespunten (: ik heb een half verliespunt opgehaald door 1 proefwerk en ik ben nu heel erg blij. c:


    Me so good.

    Zelfs als ik voor al mijn toetsen in de toetsweek 1en haal (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als ik deze toetsweek geen onvoldoendes haal ga ik als het goed is ook over (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga normaalgezien wel over, mijn examens mogen geen problemen zijn. :-) Maar ik weet nog niet goed welke richting ik volgend jaar verder ga doen. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga over ja, anders zou ik wel wat moeten horen. Mijn juf zei namelijk dat ze het zou melden als ik enig risico, om niet over te gaan, zou lopen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben geslaagd!_O_


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Normaal ga ik ook over. Hangt van de examens af, maar ik verwacht geen problemen (':

    En proficiat dan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb vandaag gehoord dat ook ik lekker overga.
    Yeaaah. ;D


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.