• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen?
    Is je ijsje niet lekker? Is je broer teruggekomen als een cyborg nadat je hem hebt proberen te vermoorden? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 11:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Caution first, always.

    Seriously dude, je haalt het bloed onder mn nagels vandaan met je gedrag. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol so that's a no 🤔


    The truth is out there.

    Het is 33 graden en we moeten zo weer de hele avond werken hahahahaah mag ik vast dood


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik had beter niet kunnen gaan fietsen. Ik heb het nu zo heet!

    Maar ik heb nu wel een paar nieuwe schoenen die top zitten.


    Physics is awesome

    Fijn mijn pickup speelt geen 44 toeren meer :')
    On an other note A-Ha is heel creepy met een zware stem ....


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deze kamerverhuizing is zo chill! Kan eindelijk weer slapen zonder gebraden te worden.


    Stenenlikker

    warm. uh.. ik leef nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Deze hitte haalt echt het vreselijkste in mij naar boven.


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je onderweg naar huis in de 'file' staat. Je daarna even gaat tanken, dan de snelweg maar neemt, daar ook nog eens vast staat en pas na een uur thuis komt. Ik was echt toe aan wat verkoeling want ik smolt weg in die auto 😥


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Uch is de gedichtenfunctie nog steeds niet gefixt?

    Misschien moet ik ze dan maar in een story zetten ofzo :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik was even vergeten dat ik niemand ben. Maar is goed, van mij horen jullie niks meer. Kutgroep.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb net eindelijk mijn ipad en pencil gekocht. Ik ben zo trots op mijzelf nu dat ik dit helemaal zelf verdiend heb. En nog naar de winkel gereden zelf ook. Today is a good day :)


    A to the Z

    Lol

    Wanneer je niet kan zien wat een persoon aan heeft qua kleren (behalve dat je weet dat het een jurk is) in de serie en je een 16+ scene aan het schrijven bent...... Dit klinkt echt als de meest knullige zin ooit en ook echt het meest pietluttige 'probleem' ever.

    Update.... ik gok dat het een jurk is trouwens... het kan ook een rok zijn... MAAR DAT ZIE IK DUS NIET!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2018 - 20:21 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO